jailhouserocker1
Echte naam: john
Geslacht: Man
Geboren: 20 mei 1964 (59 jaar)
Woonplaats: nvt
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 12 mei 2007
Laatste bezoek: gisteren om 12:09 uur
Aantal stemmen: 1263
Gemiddelde: 3,87
Standaardafwijking: 0,92
Aantal berichten: 879
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 10
Aantal toevoegingen: 5
Top 10 albums
- 2. Hell - Human Remains (2011)
- 3. AC/DC - Back in Black (1980)
- 4. Black Sabbath - Heaven and Hell (1980)
- 5. Rainbow - On Stage (1977)
- 6. Y & T - Black Tiger (1982)
- 7. Tyketto - Don't Come Easy (1991)
- 8. Dio - Holy Diver (1983)
- 9. Riot - Narita (1979)
- 10. Saxon - Strong Arm of the Law (1980)
Top 10 artiesten
- 1. UFO
- 2. Black Sabbath
- 3. Judas Priest
- 4. Accept
- 5. Saxon
- 6. Magnum
- 7. Thunder
- 8. AC/DC
- 9. Yesterday & Today
- 10. The Sweet
Recente stemmen
- 4,5Angra - Cycles of Pain (2023) geplaatst: 9 maart, 17:54 uur, stem was: 4,0
- 5,0Sorcerer - Reign of the Reaper (2023) geplaatst: 9 maart, 16:25 uur, stem was: 4,5
- 4,5Wig Wam - Out of the Dark (2023) geplaatst: 24 februari, 17:57 uur
- 5,0Wings of Steel - Gates of Twilight (2023) geplaatst: 24 februari, 17:18 uur, stem was: 4,5
- 4,5Maverick - Cold Star Dancer (2018) geplaatst: 3 februari, 18:46 uur
- 4,5Frank Marino - Juggernaut (1982) geplaatst: 31 januari, 12:01 uur
- 4,0Saxon - Hell, Fire and Damnation (2024) geplaatst: 22 januari, 13:26 uur
- 5,0Warrior Path - The Mad King (2021) geplaatst: 16 januari, 16:54 uur, stem was: 4,5
- 4,5Labyrinth - Architecture of a God (2017) geplaatst: 23 december 2023, 19:42 uur, stem was: 4,0
- 4,5Creeper - Sanguivore (2023) geplaatst: 9 december 2023, 18:42 uur