A-Trak - Fabriclive. 45 (2009)

Canada

23. Jamie Anderson en Content - Body Jackin'
  24. Raffertie - Do Dat
  25. DJ Zinc - 138 Trek
tuktak
niet echt diep, maar wel een heerlijke party fabric dit keer. meestal trek ik die niet zo, maar deze is toch wel erg lekker!

Staan wel een hoop hits op zeg.

avatar van T.O.
Lijkt me redelijk apart. Ik ken alleen nrs. 3, 20 en 25 en die lijken echt totaal niet op elkaar

Hier en daar wat hitjes maar het meeste toch onbekend voor mij. Maar ik ga dit zeker beluisteren

Ik ken 2,3,9,13 en 20, en die zijn idd wel verschillend. Wekt iig de interesse wel...

T.O. schreef:

Die ken ik dan weer niet echt (al heb ik 3 wel 's gehoord, maar niet echt blijven hangen).

bv. 9, 10 en 11 worden de laatste maanden wel erg veel gedraaid.

14 vind ik trouwens wel een erg goede (commerciele) danceplaat. Die Laidback Luke heeft het roer wel een beetje omgegooid.

Zooo die Aeroplane remix is echt heerlijk..heb wel vaker gehoord dat ze mooie remixes maken, maar nooit echt naar geluisterd. Ik ga nu zeker even wat remixes van hun opzoeken, wat een top remix

De mixCD die ze voor Mixmag gemaakt hebben is echt heel erg goed (eigenlijk het beste mixalbum dat ik het laatste jaar gehoord heb). Ik was vorig jaar helemaal weg van die Friendly Fires-mix, maar ze hebben nog betere.

Leuk CDtje dit, ik vond ze Essential Mix toch beter. Hoogtepuntje; Aeroplane remix