Guns N' Roses - The Spaghetti Incident? (1993)

Label: Geffen

1. Since I Don't Have You (4:18)
  2. New Rose (2:38)
  3. Down on the Farm (3:23)
  4. Human Being (4:32)
  5. Raw Power (3:10)
  6. Ain't It Fun (4:59)

met Michael Monroe

7. Buick Makane (Big Dumb Sex) (Medley) (2:37)
  8. Hair of the Dog (3:57)
  9. Attitude (1:29)
  10. Black Leather (3:45)
  11. You Can't Put Your Arms Around a Memory (3:34)
  12. I Don't Care About You / Look at Your Game, Girl (4:51)
avatar van brain75
Waaaat? Een score van 2,41? Nu hoor je mij niet zeggen dat dit een briljant album is, maar er staan een paar puike covers op.

Het eerste nummer hoeft voor mij niet zo, maar New Rose (I've got a neurose, I've got a gun) vind ik (mede door de 'zang' van Duff) heerlijk punk klinken.

Down on the farm is zo vet aangezet (dat engelse accent van Axl) dat het weer geinig word. En inderdaad dat einde: beeeeehhhh!

Volgende nummer weer skippen en op naar Raw Power: helemaal niks mis. Een heerlijk rechttoe, rechtaan rock-nummer.

Dan het absolute hoogtepunt. Ondanks dat Ain't It Fun een cover is (zoals alle nummers op dit album) beschouw ik het als een van de beste nummers van GNR. Ik durf zelfs te zeggen dat het met afstand de beste cover is die ze hebben (beter dan Knockin' en Live and let die) gemaakt.

De rest van het album....tja....Hair of the dog is lekker. En I don't care about you is zo over de top dat het weer best geinig word. Van de rest weet ik niet meer hoe ze gaan

avatar van freakey
brain75 schreef:
...Maar even tellen.....4 of 5 nummers die uitermate goed te verstouwen zijn. Ik kom massa's albums tegen op MusicMeter die dat niet halen en een veel hogere score aantikken.

Maar in alle 4 of 5 gevallen maar eens naar de originelen luisteren... die zijn in alle gevallen te prefereren... dit voegt werkelijk niks toe...