Our Lady Peace - Burn Burn (2009)

Canada
Label: Alternative

1. All You Did Was Save My Life (3:48)
  2. Dreamland (3:35)
  3. Monkey Brains (4:29)
  4. The End Is Where We Begin (3:23)
  5. Escape Artist (4:01)
  6. Refuge (4:15)
  7. Never Get over You (3:57)
  8. White Flags (3:18)
  9. Signs of Life (3:12)
  10. Paper Moon (3:55)
  11. Time Bomb * (3:31)
  12. The Right Stuff * (3:23)
avatar van james_cameron
Geen wereldschokkend sterk album, maar degelijk genoeg. De plaat ligt in het verlengde van het succesvolle Gravity- wat meer toegankelijke songs dus, met iets meer hitpotentie. De stem van de zanger blijft een 'acquired taste', maar ik vind hem altijd wel oké. Prettig album, staan geen slechte songs op. De twee bonustracks zijn ook de moeite waard.

avatar van Shelter
Het is een so-so album...sommige nummers klinken best goed maar er zitten flink wat tracks op die in de vergetelheid raken.
Het geheel vind ik niet bijster sterk, een paar nummers daar gelaten;
Dreamland, The end is where we begin, Never get over you (naar mijn mening het beste nummer) en paper moon.