Deep Puddle Dynamics - The Taste of Rain... Why Kneel (1999)

Label: Anticon

1. Deep Puddle Theme Song (6:55)
  2. The Candle (5:54)
  3. Thought Vs Action (3:50)
  4. Where the Wild Things Are (5:23)
  5. June 26th, 1998 (6:19)
  6. The Scarecrow Speaks (5:56)
  7. I Am Hip Hop (Move the Crowd) (5:59)
  8. Heavy Ceiling (5:29)
  9. Slight (5:53)
  10. Exist (3:05)
  11. Purpose (3:26)
  12. Mothers of Invention (3:04)
  13. Rainmen [Controller 7 Remix] * (5:22)
totale tijdsduur: 1:01:13 (1:06:35)
avatar van discipline
Ik ga hem toch verhogen, word nu een 4,5* maar kan zeker nog een 5 worden.
Deze komt sowieso in mijn top 10 terecht.

Begin dit album steeds meer te waarderen. In het begin moest ik een beetje wennen, maar nu is het geweldig.

Beste track voor mij: Heavy Ceiling

avatar van V.B.
Van 3* naar 4* !
Kan het toch een stuk meer waarderen dan bijna 2 jaar geleden

avatar van Ataloona
Vandaag maar weer eens beluisterd en het blijft toch wel één van mijn favoriete hiphopalbums. Kan ook eigenlijk niet mis gaan met Sole en Alias DoseOne is ook prima in vorm en Slug toen ook (nog, tot GLU was ie zelfs geweldig) Eventjes een opwaardering, 4*

avatar van niels94
Lees hier mijn recensie voor Hiphopleeft van dit album.

avatar van Shelter
Typisch Anticon geluid, de beats zijn best nice, samples ook. Rappers vind ik niet heel boeiend, soms is het echt gewoon praten over een beat zit niet heel veel flow in. Vind het stemgeluid ook niet relaxed.
Niet goed ook niet heel slecht: 3*