All Time Low - Nothing Personal (2009)

Pop / Punk
Label: Hopeless

1. Weightless (3:18)
  2. Break Your Little Heart (2:52)
  3. Damned If I Do Ya (Damned If I Don't) (3:07)
  4. Lost in Stereo (3:47)
  5. Stella (3:24)
  6. Sick Little Games (3:37)
  7. Hello Brooklyn (3:30)
  8. Walls (3:11)
  9. Too Much (4:15)
  10. Keep the Change, You Filthy Animal (3:20)
  11. A Party Song (The Walk of Shame) (2:59)
  12. Therapy (3:44)
avatar van blonde redhead
Door het stukje aan Oor moest ik denken aan een bandje als direct. Ik zie wel dat ze hier een wat hoger stemgemiddelde heeft maar met 8 stemmen is dat natuurlijk niet heel vertrouwbaar, Daarom ga ik het maar niet beluisteren.

avatar van R2DeepThroat
Van locale optredens tot commerciële hitlijsten, radio en televisie. Sorry, hoor maar dat gaat er bij mij niet in. Volgens mij hadden die jongens veel meer plezier toen ze nog gewoon vrienden waren, terwijl ze nu 24/24 touren en met hunzelf bezig zijn. Media ruineert alles, ook te zien bij hun muziek. Stap vooruit voor de band, stap achteruit voor de échte fans.
Toch nog wel 3/4 leuke nummers op het album, maar dan luister ik toch nog liever de originele All Time Low.

avatar van corn1holio1
Deze groep komt naar rock werchter, maar is mij totaal onbekend. Kan iemand mij zeggen wat voor muziek dit is? (en niet antwoorden met Pop / Punk ) Bijvoorbeeld bij welke andere groepen dit aanleunt?

corn1holio1 schreef:

Ik ga ook naar Rock Werchter en ben elke onbekende band een beetje aan het luisteren. Heb ook van dit bandje aardig wat nummers gehoord op youtube en het klinkt allemaal heel aardig, denkz elfs dat ik deze CD aan ga schaffen. De muziek is volgens mij een beetje te vergelijken met de eerste jaren van Green Day, maar dan iets meer gericht op jonger publiek: als je de youtube-video's staat zie je veel gillende meisjes dus de band wordt flink gehyped in Amerika. Overall vind ik ze heel aardig klinken!

kluivie
heb ze afgelopen woensdag in melkweg gezien, op een of andere manier zit er potentieel in deze band! Leuk om te zien hoe populair ze zijn (vooral bij jeugd) maar ze kunnen er best wel wat van....was kort maar wel krachtig concert in ieder geval!

1,5
Gladde veel te commerciele poprock, waarbij de hoge stem van de zanger ook nog irriteert. Not my cup of tea.

avatar van Bert Wasbeer
erg commercieel maar lang niet zo irritant als bijv. you me at six. plus toch 2 hitjes, daarom 2 sterren

Misschien is het commercieel,, maar dat heeft in dit geval níks afgedaan van de kwaliteit. Weightless vind ik bijvoorbeeld zo'n fantastisch nummer, snap niet waarom dat nooit 3FM megahit is geweest.

avatar van tbouwh
Leuke rockmuziek, kwalitatief is ie ongeveer gelijk aan Dirty Work ( de opvolger ). Enkele zeer leuk, aanstekelijke nummers. Tot track 7 luistert het lekker weg, daarna wordt het echter aanzienlijk minder. Favorieten: Lost in Stereo, Hello Brooklyn, Damned If I Do Ya. 3,5*