Kanye West & Malik Yusef - G.O.O.D. Morning, G.O.O.D. Night: Dusk (2009)

Label: GOOD

1. Too Knight (The Underworld)

met Zzaje' en Jennifer Hudson

7. My My

met Paul Wall en J.V.

8. Waited

met Chairman Fred Hampton, Jr., J.V. en Nia

9. The Return (Here She Comes Again)

met Yaw en Mr. Hudson

met Violet Nine

15. Stop

met Spike Rebel, J.V., Slique en Brando Gordon

Relax
#5 is erg geweldig, sowieso een classic combo, alleen Malik verneukt die hele track.

Ik hoop dat er ook een versie komt zonder dat gezeur van Malik, ik krijg stress van dat gepraat terwijl ik probeer te genieten van muziek.

avatar van Shelter
Ik ken die hele Malik niet...wie is die gast? waar zou ik hem van kunnen kennen?

Improvision
Shelter schreef:

Malik Yusef is een spoken word artiest. Hij mocht ook al eens wat komen vertellen op Common - One Day It'll All Make Sense (1997), track: My City.

avatar van J.M.
Ik kende hem van Rhymefest. Op Blue Collar praat hij ook één track vol --> Mr.Blue Collar (Interlude)

avatar van Shelter
ah kijk...thanks voor de info.
Ondanks dat ik het wel een kunst vind dat spoken word...vind ik het over het algemeen erg saai zo'n babbelende artiest.
Ik luister liever naar een rapper met goede teksten die over een beat flowt. Maar wellicht een kwestie van wennen.

kijk hier naar uit!!

avatar van J.M.
Is al binnen te halen hoor.

joeri592
vreemd dat er nog geen stemmen zijn

joeri592
eerste indruk is bij trouwens best slecht helaas...

avatar van Hendrix4live
Hendrix4live schreef:
te beluisteren via luisterpaal:

3VOOR12 - Luisterpaal - 3voor12.vpro.nl

O, foutje! Dit is een andere cd . Die op luisterpaal staat is:

Kanye West & Malik Yusef - G.O.O.D. Morning, G.O.O.D. Night: Dawn (2009)

avatar van o0.
o0.
wat weinig stemmen... vind 't een interessant album

avatar van Silky & Smooth
Ik vind deze plaat de mooiste van de twee, al heb ik het andere deel nog niet echt heel goed beluisterd. Deze luistert heerlijk weg als je eenmaal begonnen bent, bij die andere vind ik dat nog moeilijk.
Dit is echt een boeiende plaat. Rustige beats met af en toe een harde uitschieter. Malik Yusef spreekt daarop zeer verdienstelijk. Ik kende hem al van Def Poetry en ook hierop 'rapt' hij weer prachtige teksten. Een van de mooiste regels vind ik toch: "You are so beautiful, i could bought you as a gift to roses...

Wel grappig dat die stem van het broertje van John Legend best wel op zijn broer lijkt