David Sylvian and Robert Fripp - Jean the Birdman (1993)

geen stemmen

Label: Virgin

1. Jean the Birdman (4:12)
  2. Gone to Earth (3:04)
  3. Tallow Moon (5:44)
  4. Dark Water (6:45)
  5. Earthbound * (10:14)
  6. Endgame * (2:22)
Aquila
Jean the Birdman is een dubbele CD-single die zowel apart en samen te vinden zijn. Nogal complex dus. Er zijn daarom meerdere hoezen. Deze tracklist is van beide singles samen (die overigens beide beginnen met Jean the Birdman). Het enige nummer dat ook op de enige studio release van Sylvian & Fripp te vinden is.

De hoes van andere single (in een kartonnen versie) is iets meer in stijl van het album:http://www.davidsylvian.com/discography/packshots/jean.jpg. De hier afgebeelde hoes is een single jewel-box met tracks 1-4.

Beide nog wel ergens via eBay te vinden, en een must voor de Sylvian verzamelaar die alles wil hebben.

avatar van Alicia
Ja... ik wil alles van David Sylvian hebben *zucht* Ik ben wel bang dat dit niet helemaal gaat lukken, maar ik heb de tijd! Je moet ook niet alles tegelijk willen hebben....