Blocnotes - Nextop (2009)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Je Hoort Ons (3:28)
  2. Eén Lijn (3:32)
  3. Nextop (4:39)
  4. Lach (3:22)
  5. Vannulzeventot (3:32)
  6. Voorbij (3:21)
  7. Hou het Zakelijk (3:18)
  8. Terug bij Af (3:47)
  9. Doe M'n Best (4:09)
  10. Overkill (4:14)
  11. De Komop (4:37)
avatar van dilladawg
hele toffe plaat, detriot achtige sound.
Vooral de producties zijn van een hoog niveau.
3.5*

helemaal mee eens, Koen staat zeker weten in mijn top 5 van nederlandse producers..

boomkat
Het zal wel weer degelijk worden.

schaap schreef:

Bij mij ook, samen met Delic, Concrete, SirOJ en Fs Green.

avatar van RestLove
Af en toe wat onbeholpen lines, maar de productie hier is van een zeer hoog kaliber en klinkt ook nog eens lekker zomers.

Beats zijn top, rhymes in het begin wat houterig. Maar na een paar luisterbeurten kon ik ook de deze beter waarderen.
Album voelt over het algemeen aan als één geheel en is lekker spontaan en zomers.
4* omdat het de Blocnotes zijn

avatar van Koert
Voor mij voelt het juist wat te veel als een geheel aan. Ik vind de nummers erg op elkaar lijken. Toch is er verder weinig mis met deze plaat. Beats zijn lekker en de teksten niet te ingewikkeld.

3.0*

avatar van willymeuf
Weet iemand nog een adresje waar ik hem kan kopen? Want op Freshcotton was het album binnen 2 dagen weg! Het zal wel niet, maar zou wel echt tof zijn als iemand hem heeft.

Ik vind het echt een chill album! En zoals iedereen hier eigenlijk al zegt: de producties zijn meer dan prima!

willymeuf schreef:

volgens state kon je hem alleen bij live shows en de jongens van hemes in groningen(steenstilstraat)

avatar van WeSSeL..
Vannulzeventot

Een beetje gejat van Souls of Mischief - 93 'Til Infinity?

This is how we chill from 93 till
Dit is hoe ik leef van 09 tot.

Maakt ook niet veel uit.

avatar van michelweber
willymeuf schreef:

Bij Plato en Concerto of via: www.platomania.nl

raffael77
Vrij mager album. Toen ik de eerste 4 nummers had geluisterd dacht in direct aan Nicolay die samen met Phonte The Foreign Exchange is.

Persoonlijk vind ik de producties niet slecht maar lijken veel op elkaar en dat is toch een min puntje. De teksten zijn simpel maar wel onderhoudend. Ander min puntje zijn de rappers.

avatar van TheLegacy
Ik vindt de plaat slecht afgemixt, of ligt dat aan mij. Weinig bass en een beetje teveel treble..

TheLegacy schreef:

Vind ik ook, al hoort dat "hoge geluid" wel een beetje bij het stijltje van koen.

avatar van MAS
MAS
Saai album heb hem na een paar nummers al afgezet. Vind blocnotes echt van die 13 in een dozijn rappers.

avatar van Reint
Eén Lijn is wel een vette productie.