Clubroot - Clubroot (2009)

Electronic
Label: Lo Dubs

1. Low Pressure Zone (3:34)
  2. Embryo (7:20)
  3. High Strung (4:10)
  4. Dulcet (5:44)
  5. Lucid Dream (4:39)
  6. Birth Interlude (3:46)
  7. Talisman (5:41)
  8. Nexus (3:13)
  9. Sempiternal (4:39)
  10. Serendipity Dub (5:07)
tuktak
voor de liefhebbers van burial (en oa flying lotus zijn dubstepwerkjes) is dit musthave materiaal. nieuwe dubstepplaat van clubroot heeft namelijk dezelfde vibe, alleen daar waar burial meer losse pols produceert, zijn de producties van clubroot zo strak als een aal. heerlijk diepe subs in een relaxed dromerig sfeertje. niks geen party wobbles, dit is dubstep zoals het klinken moet.

avatar van robbizzel
wat een heerlijke plaat, hier hou ik nou van, lekkere lome toch strakke beats met prachtige melodieen. perfecte vide en sfeer. Lucid Dream....wat een nummer!!

Dit is inderdaad dubstep van een hoge klasse. Heerlijke plaat! Dulcet is mijn favoriet!

avatar van Koert
Ligt het aan mij, of zit er in Low Pressure Zone een deuntje dat vaak terug te horen is in de game Gears of War? Het lijkt er in ieder geval sterk op.

Interessante plaat verder. Erg sfeervol. Zal hem voorlopig even op laten staan.

klopt, dat van gears of war.
lekkere plaat zeg, dit! op de eenofandere manier luistert dit wat lekkerder weg als burial. Ik ben niet zon dubstep kenner, dus misschien is dit gewoon een makkelijke plaat om dr een beetje in te komen!

avatar van Carolaah
Ah.. dit is.. weer een mooie aanwinst.
Mogelijk nog een 4,0

avatar van Gizzmann
Generic dubstep.

Maar dit gaat allemaal meer om de sfeer dan om dansbare beats. En ik zou nu een poging kunnen doen die sfeer onder worden te brengen, maar dat is eigenlijk niet nodig, je zet het album aan en het is iedereen gelijk duidelijk. Goed gemaakt dus.
Lekker albumpje dat je hele kamer vult. Een tip ook als je wat muziek nodig hebt voor tijdens het tekenen, schilderen, of je andere creatieve frutsels. EN de bass gaat lekker laaaaaag.

Als je graag naar Clubroot luistert is Swarms een aanrader.

avatar van orbit
Lekker stemmig electronic plaatje, weinig bijzonders, eerder een gooi terug naar idm artiesten van begin 2000, maar gewoon wel erg aangenaam en net wisselend genoeg dat je aandacht er bij blijft.

avatar van brooklyn
Goed, maar mist een eigen geluid en daarmee verrassing.

avatar van perrospicados
idd wel Burial geluiden maar Burial is zoveel spannender dan dit. Nietemin aangenaam album