The Comsat Angels - Chasing Shadows (1986)

Label: Island

1. The Thought That Counts (6:06)
  2. The Cutting Edge (5:11)
  3. Under the Influence (4:22)
  4. Carried Away (5:05)
  5. You'll Never Know (4:57)

met Robert Palmer

6. Lost Continent (5:05)
  7. Flying Dreams (5:46)
  8. Pray for Rain (5:01)
  9. Something's Got to Give *
avatar van Chameleon Day
En vergeet Carried Away niet. En The Cutting Edge....en de rest.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Gelukkig weer een stuk beter dan 7 Day Weekend. Constante plaat

avatar van robbrouwer58
Gaat onder je huid zitten. Een juweel van een plaat, van begin tot eind sober en donker melodieus.

avatar van Rainmachine
Mooi gebalanceerde plaat van de Comsats en zeker een opsteker na de platen Land en 7 Day Weekend, Beide platen waar de band totaal niet tevreden over was hoe dit door de platenmaatschappij uitgebracht werd. Dat is hier niet het geval, dit klinkt volwassen en een band die tot bezinning is gekomen. Ik lees dat andere Mumers dit totaal niet meer op de eerste platen vinden lijken. Dat heb ik totaal niet, dit is duidelijk Comsat Angels met alle herkenbare hooks, het is alleen wat meer ingetogen en dat komt de muziek in dit geval ten goede. Mooi album!