Annie - Anniemal (2004)

Pop / Electronic
Label: 679

1. Intro (0:54)
  2. Chewing Gum (3:57)
  3. Always Too Late (4:17)
  4. Me Plus One (3:39)
  5. Heartbeat (3:06)
  6. Helpless Fool for Love (3:58)
  7. Anniemal (3:35)
  8. No Easy Love (4:02)
  9. Happy Without You (3:17)
  10. Greatest Hit (3:40)
  11. Come Together (7:49)
  12. My Best Friend (3:58)
Ja, dat hoor ik er ook niet echt aan af... Of had je een obscure remix voor het origineel aangezien. Er is namelijk een andere Fransoos (Justice) aardig in de weer geweest met wat nummers van Annie.

Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik Heartbeat op TMF zag. Wat een prachtig, ontroerend liedje is het toch. Als je je verdriet zo mooi kan verpakken, dan heb je mijn hart wel gestolen. Normaal leef je er wel een beetje naar toe als je het album luistert, maar nu werd ik er behoorlijk door overrompeld.

i like it!

avatar van vaas
Ontdekte dit onlangs pas via Studio Brussel (Heartbeat). Erg lekker zomers album dit. Goed klinkende pop. Klinkt absoluut ingenieuzer en catchier als het werk van mevrouw Minogue, waar sommigen dit mee vergelijken. Gelukkig geen top 40 werk dit, eerder gewoon lekkere kinky underground-pop. 4 sterren...

avatar van Kirsten035
Fantastisch album!!!

avatar van Nickstbo
6 Oktober 2008 is haar nieuwe album er!

avatar van SilverGun
Ben daar wel benieuwd naar. Gelekte single Loco bevalt me alvast erg goed.