Double Vision - Unsafe Building (1996)

Spanje
Dance
Label: Critique

1. Knockin' [Original] (5:21)
  2. All Right [Extended] (5:55)
  3. Unsafe Building (3:43)
  4. Money (4:58)
  5. Sara [Remix] (5:37)
  6. When Love Breaks Down (4:15)
  7. Knockin' [Extended Club Mix] (6:48)
  8. Unsafe Building [Ken Oakland Mix] (5:53)
  9. All Right [Mike Nero Mix] (5:30)
  10. All Right [Monitor One House Mix] (5:16)
  11. Megamix (Knockin' - All Right) (6:45)
avatar van monique
double vision had een hele grote hit met ''knockin'' en in mindere mate met ''all right'' en daarna nooit meer wat van gehoord

avatar van musicfriek
Knockin' is alweer 13 jaar oud. Ik leerde in die tijd mijn beste vriend van nu kennen, maar schrok even dat ik hem nu alweer 13 jaar ken! We vonden beiden dit nummer helemaal te gek en nu ik het weer eens luister, ja, het blijft gewoon een ijzersterke track. De rest van dit album zal allemaal wel, typisch gevalletje van een two-hit-wonder.

avatar van friday the 13 th
All Right en Knockin blijven goed vind ik. Een opmerkelijke harde sound tegenover andere eurodance-nummers.