Trapped Under Ice - Secrets of the World (2009)

Punk
Label: Reaper

1. See God (1:25)
  2. Believe (2:09)
  3. American Dreams (1:15)
  4. Tui (1:49)
  5. Gemini (2:59)
  6. Too True (2:44)
  7. The Vortex (0:51)
  8. Eye Hand (1:34)
  9. From Birth (2:02)
  10. Titus (2:04)
  11. Against the Wall (2:06)
  12. World I Hate (1:53)
avatar van Norbert
Ruige band dit! Teksten zijn heerlijk recht voor je raap en worden ontzettend agressief gebracht. Dit is hardcore!

avatar van McSavah
Norbert schreef:

Eens, luister vrijwel nooit naar dit soort muziek, maar dit plaatje is echt ontzettend lekker. Mosh!

avatar van McSavah
Die sample uit Hairspray op het eind van Believe is trouwens geniaal!

avatar van stiefeljung
Mwa wederom een band die qua uitvoering niks verkeerd doen. Een mooie dosis hardcore aangevuld met een gezonde portie metal. Het blijf bij eigenlijk niet hangen. Leuk om een keer te draaien en misschien live te aanschouwen.

Arbeidsdeskundige
Dit is een voortreffelijke vertolking van pure agressie.