Boys Like Girls - Love Drunk (2009)

Label: Columbia

1. Heart Heart Heartbreak
  2. Love Drunk
  3. She's Got a Boyfriend Now
  4. Two Is Better Than One

9. The First One
  10. Chemicals Colllide
  11. Go
avatar van Ni3lz
Heb nu alle nummmers gehoord en het is echt weer een heerlijk album geworden. Qua sound weinig verandert, maar dat was dan ook helemaal niet nodig.

avatar van Ni3lz
Het album nu eindelijk binnen gekregen en een paar keer beluisterd en moet zeggen dat deze niet z'n voorganger verslaat. Toch klinken alle nummers geweldig alleen het laaste nummer 'Go' valt me een beetje tegen en valt zeker in het niet van het slotnummer van z'n voorganger.

Het begin van 'Contagious' lijkt trouwens wel extreem veel op het begin van het nummer 'High School Never Ends' van 'Bowling for Soup'

avatar van AxNUS
Nee verslaat zijn voorganger zeker niet, maar deze is zeker ook niet slecht!

Jaa idd! Ik vond het al dat het me bekend voor kwam!