Motorpsycho - Lobotomizer (1991)

Noorwegen
Label: Vow

1. Lobotomizer (1:02)
  2. Grinder (3:41)
  3. Hogwash (8:20)
  4. Home of the Brave (6:42)
  5. Frances (3:39)
  6. Wasted (3:58)
  7. Eternity (2:08)
  8. Tfc (11:52)
avatar van jurado
Harde ondoorgrondelijke plaat.
Ik persoonlijk kan niet veel met deze plaat .
Aan de ene kant vind ik het best goed aan de andere kant ook tergend saai

Favoriet nummer is Frances...lekker indie nummer in de trend van Sebadoh

handsome_devil
Ik vind het toch wel een leuke plaat hoor, 2,66 vind ik dan ook wel een erg laag gemiddelde. Waarschijnlijk komt het omdat ik verder nog niks van motorpsycho ken en dat ik dus de ware genialiteit van deze band nog niet heb mogen aanhoren. Een lekkere bak herrie tbh, vooral dat laatste nr vind ik erg gaaf.

avatar van itchy
handsome_devil schreef:

Dat zou heel goed kunnen! Maar ik hoop wel dat je nog het geniale vierluik Timothy's Monster t/m Trust Us gaat beluisteren?

handsome_devil
jazeker, die staan al klaar hoor!

avatar van itchy
Dan is het goed

avatar van AOVV
Lekkere bak herrie, maar erg veel zit hier nog niet in. Toch zeker als je gaat vergelijken met wat itchy bestempelt als "het geniale vierluik 'Timothy's Monster' t/m 'Trust Us'". Maar het is gewoon een goeie plaat, waarop toch al het potentieel van de Noren te horen is.