Nicolai Dunger - Here's My Song, You Can Have It... I Don' Want It Anymore / Yours 4-Ever Nicolai Dunger (2004)

Zweden
Label: Universal

1. My Time Is Now (3:01)
  2. Hunger (2:51)
  3. Slaves (We're Together Like) (4:10)
  4. Someone New (5:06)
  5. White Wild Horses (3:24)
  6. Tell Me (3:24)
  7. Country Lane (3:27)
  8. Way Up High (3:02)
  9. The Year of the Love and Hurt Cycle (8:41)
  10. Harp's Coming In (1:34)
  11. ...And Falling Out (3:09)
avatar van muziekobsessie
al een aantal jaar luister ik deze plaat en nog steeds weet ik niet of die goed is. schemergebied!!

Wat is dit toch een prachtig album van Nicolai Dunger. Helaas heeft hij hierna wat mij betreft weinig echt interessants gemaakt. Maar dit album is heerlijk. Van Morrison meets Mercury Rev ofzo.

avatar van vinejo
Inderdaad een meesterstukje van deze Zweedse bard. Intens en passioneel, prachtige melodieën, geaffecteerde zang, melancholie.
Klinkt prachtig op mijn Marantz versterker (pm8006).
Heb nog een paar cd s gekocht van m daarna , moet die ook eens herbeluisteren, heb echter niet de herinnering dat ie dit niveau nog haalt.

avatar van vinejo
vinejo schreef:
Klinkt prachtig op mijn Marantz versterker (pm8006).

Hey Vinejo, zit m een jaar later weer te beluisteren.
En ja, wat had je gelijk, man!