The Smiths - Singles Box (2008)

Label: Rhino

1. Hand in Glove (3:17)
  2. Handsome Devil [Live] (2:53)
  3. This Charming Man (Manchester) (2:42)
  4. This Charming Man (London) * (2:46)
  5. Accept Yourself * (3:58)
  6. Wonderful Woman * (3:08)
  7. Jeane (3:02)
  8. This Charming Man (New York) [Vocal] * (5:34)
  9. This Charming Man (New York) [Instrumental] * (4:18)
  10. What Difference Does It Make? (3:51)
  11. Back to the Old House (3:04)
  12. These Things Take Time * (2:24)
  13. Heaven Knows I'm Miserable Now (3:34)
  14. Girl Afraid * (2:44)
  15. Suffer Little Children (5:27)
  16. William It Was Really Nothing (2:10)
  17. How Soon Is Now? (3:41)
  18. Please, Please, Please, Let Me Get What I Want (1:50)
  19. How Soon Is Now (6:43)
  20. Well I Wonder (4:32)
  21. Oscillate Wildly * (3:26)
  22. Shakespeare's Sister (2:09)
  23. What She Said (3:13)
  24. Stretch Out and Wait (2:37)
  25. Barbarism Begins at Home (3:49)
  26. Shakespeares Sister (2:09)
  27. Stretch Out and Wait (2:37)
  28. That Joke Isn't Funny Anymore (4:57)
  29. Nowhere Fast [Live] * (2:31)
  30. Stretch Out and Wait [Live] * (2:19)
  31. Shakespeare's Sister [Live] * (2:12)
  32. Meat Is Murder [Live] (5:34)
  33. The Boy with the Thorn in His Side (3:17)
  34. Rubber Ring * (3:55)
  35. Asleep (4:10)
  36. Bigmouth Strikes Again (3:12)
  37. Money Changes Everything (4:40)
  38. Unloveable * (3:54)
totale tijdsduur: 1:29:10 (2:12:19)
avatar van musicfriek
Goh, een verzamelaar van The Smiths

Nee een box met alle singles op cd

avatar van bone machine
bone machine (crew)
Deze al een half jaar geleden willen toevoegen, maar mocht er toen niet op, nu wel blijkbaar. Strange

Aquila
Prachtige (gelimiteerde - genummerde) uitgave in een box met 12 originele maxi singles (met oorspronkelijk artwork). Vandaag gekocht - weinig (geen) nieuws onder de zon, hoewel ik 'Jeane' en 'Wonderful Woman' nog niet had in mijn collectie..

avatar van kaztor
Ik mis hier singles als The Headmaster Ritual, Panic en Ask...

kaztor schreef:
Ik mis hier singles als The Headmaster Ritual, Panic en Ask...

Volens de box gaat het om de eerste 12 singles. Waarbij het ontbreken van Headmaster vreemd is.

Milestones
Vreemde hoes, ik mis de typische Smiths cover, meestal een hoofd van deze of gene. Deze hoes lijkt meer op een verzamelalbum van een kermisartiest.

Milestones schreef:

Het is dan ook geen hoes, maar een doosje, vol met kartonnen sleeves, met echte Smiths hoesjes.

avatar van shimahero
Ik zou graag een verzamelaar/best of van The Smiths in huis halen. Wat is volgens jullie de beste? of het is beter dat ik hun beste reguliere plaat in huis haal? Kortom als ik 1 iets in huis wil halen van the smiths, wat zou dit moeten zijn?

shimahero schreef:

Er zijn maar vier reguliere platen (waarover redelijk (niet helemaal) concensus is wat de beste is) en enkele verzamelaars die daar nauwelijks voor onder doen. Voor een mooi overzicht en prima instap zou ik dan kiezen voor twee verzamelaars: 'Hatful of Hollow' (het begin van de carrière) en 'The World Won't Listen' (het tweede deel). Op 'Louder Tham Bombs' worden die twee gecombineerd, maar dat werkt minder goed in mijn beleving.

Deze 'Singles Box' bevat allemaal losse schijfjes met drie nummers, dus dat lijkt me geen geschikte keuze.

avatar van xrockerx
redelijk schandalig...koop je die vinyl box...zit er een download code bij...maar niet voor die 12" tracks gvd!