bone machine (crew)
Echte naam: Koen
Geslacht: Man
Woonplaats: Roeselare
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Laatste bezoek: afgelopen zaterdag om 18:14 uur
Aantal stemmen: 3706
Gemiddelde: 3,71
Standaardafwijking: 0,70
Aantal berichten: 2654
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Aantal toevoegingen: 13620
Top 10 albums
- 1. The Cure - The Top (1984)
- 2. Sonic Youth - Sister (1987)
- 3. The Sound - From the Lions Mouth (1981)
- 4. Radiohead - A Moon Shaped Pool (2016)
- 6. Wire - 154 (1979)
- 7. Flying Horseman - City Same City (2013)
- 8. Pixies - Surfer Rosa (1988)
- 9. Portishead - Third (2008)
- 10. Disappears - Pre Language (2012)
Top 10 artiesten
- 1. The Cure
- 2. Sonic Youth
- 3. Radiohead
- 4. Flying Horseman
- 5. Wire
- 6. The Sound
- 7. David Bowie
- 8. The Comsat Angels
- 9. PJ Harvey
- 10. Low
Rotatielijst
De volgende albums draait deze gebruiker momenteel het meest:
- 1. Kim Gordon - The Collective (2024)
- 2. Bert Dockx Band - Ghosts (2023)
- 3. Damien Jurado - Motorcycle Madness (2023)
- 4. The Smile - Wall of Eyes (2024)
Recente stemmen
- 4,0Kim Gordon - The Collective (2024) geplaatst: 8 maart, 08:35 uur
- 3,5Secret Machines - Ten Silver Drops (2006) geplaatst: 22 februari, 09:06 uur, stem was: 4,0
- 3,5Lumerians - Transmalinnia (2011) geplaatst: 22 februari, 09:02 uur
- 4,0Preoccupations - Preoccupations (2016) geplaatst: 20 februari, 15:58 uur
- 3,5Primal Scream - Vanishing Point (1997) geplaatst: 16 februari, 16:39 uur
- 3,5Meltheads - Decent Sex (2024) geplaatst: 11 februari, 16:56 uur
- 3,5Protomartyr - The Agent Intellect (2015) geplaatst: 8 februari, 09:31 uur
- 4,0DIIV - Oshin (2012) geplaatst: 6 februari, 09:20 uur
- 4,0Deftones - White Pony (2000) geplaatst: 5 februari, 03:05 uur
- 4,0A Perfect Circle - Mer de Noms (2000) geplaatst: 5 februari, 03:04 uur