Grant-Lee Phillips - Little Moon (2009)

Folk

10. One Morning
  11. Older Now
  12. The Sun Shines on Jupiter
avatar van Hendrix4live
Ik heb bij Jan-Douwe op Kink een paar keer een nummer van dit album gehoord. Iemand enig idee welk nummer dat is?

avatar van AOVV
Ik zou het niet weten, Hendrix4live. Wat ik wel weet is dat dit één van m'n favorieten van 2009 was, met vooral op het einde magistrale nummertjes. 'One Morning' en 'Older Now' zijn mijn favorieten.

4 sterren

avatar van heartofsoul
Onlangs uit de tweedehandsbank gevist (ik kende reeds zijn album "Mobilize") en daar heb ik geen spijt van. Na het enige malen te hebben beluisterd, blijkt dit een groeiplaat te zijn. De songs gaven niet onmiddellijk hun schoonheid prijs, en van de stem van Grant-Lee heb ik moeten leren houden. Prachtig is de instrumentatie (op sommige nummers trombone en een strijkkwartet), en een geweldige pianist (Jamie Edwards). Een aanwinst voor de collectie....