Chris Rea - Still So Far to Go (2009)

Alternatieve titel: The Best Of

Label: Rhino

1. Fool (If You Think It's Over) (4:07)
  2. On the Beach (3:46)
  3. Let's Dance (4:17)
  4. Diamonds (4:11)
  5. Loving You (3:48)
  6. I Can Hear Your Heartbeat (3:26)
  7. I Don't Know What It Is But I Love It (3:37)
  8. Stainsby Girls (4:08)
  9. Josephine (4:36)
  10. It's All Gone (4:11)
  11. Loving You Again (4:27)
  12. Joys of Christmas (5:05)
  13. Driving Home for Christmas (4:02)
  14. Working on It (4:27)
  15. Tell Me There's a Heaven (6:03)
  16. Heaven (4:12)
  17. Looking for the Summer (5:06)
  18. Come So Far, Yet Still So Far to Go (4:14)
  19. The Road to Hell (Part 2) (4:33)
  20. Auberge (4:43)
  21. Winter Song (4:37)
  22. Nothing to Fear (4:30)
  23. God's Great Banana Skin (5:21)
  24. Julia (3:57)
  25. You Can Go Your Own Way (3:59)
  26. When Grey Skies Turn to Blue (3:44)
  27. The Blue Café (4:02)
  28. New Times Square (4:01)
  29. Stoney Road (5:32)
  30. Easy Rider (4:50)
  31. Blue Street (7:09)
  32. Somewhere Between Highway 61 & 49 (6:09)
  33. Shadow of a Fool (3:58)
  34. Valentino (4:30)
Een mooie verzamelaar voor de mensen die het werk van Chris Rea nog niet kennen.
Zeer gevarieerd, van prachtige ballads als Loving You, Heaven naar meer classic rock zoals Stainsby Girls tot meesterlijk gitaarspel op Nothing To Fear.
Jammer dat All Summer Long ontbreekt, maar voor iedereen een lekkere kennismaking met het ouvre van Chris Rea,

avatar van Gert P
Jammer zoals een nothing to fear verknipt is.
Laat hem voor bij gaan.

avatar van Thuurke
Mooie verzamelaar voor de prijs zoals nou in de winkels te krijgen is. Jammer dat ik 80% van de nummers al heb op andere verzamelplaten van Chris Rea.

avatar van xangadix
Hee, waar is Steel River..?

avatar van lennon
duran schreef:

Inderdaad... Ken de man enkel van zijn hits, en heb m ooit eens live mogen aanschouwen (Los vast live spektakel ) en heb dit album in de UK voor 5 pond gekocht, en vind het een heel mooie introductie in 's mans werk!

Eerst hier maar eens van genieten, en dan verder in zijn werk duiken. Nog tips voor het 1e reguliere album wat ik zou moeten gaan luisteren?

avatar van Thuurke
Shamrock Diaries.

avatar van Poeha
Steel River en Windy Town worden hier node gemist.

Verder uiteraard een sterk overzicht van Chris' songs.
Maar er waren al eerder wat verzamelaars uitgebracht, toch?

avatar van Madjack71
Prima muziek, goede muzikant, niets op aan te merken...mischien wat ondergewardeerd.

avatar van vigil
Nette verzamel cd van deze toch wel ietwat onderschatte gitarist. het beste werk staat aan eind van cd 1 en het begin van cd 2.

Gele sterren zijn voor mij voor 8, 15, 16, 17, 19, 21 en 22.

Ik mocht er maar 7 kiezen ik ook graag nog Julia, God's Great Banana Skin, Stoney Road, I Can Hear Your Heartbeat, Winter Song en When Grey Skies Turn to Blue van een ster willen voorzien.