C-Mon & Kypski - We Are Square (2009)

Hip-Hop / Funk
Label: Jammm

1. Turn of the Tides (5:36)
  2. China (4:43)
  3. More Is Less (6:10)
  4. High on a Wire (4:24)
  5. Travelling Birds (6:40)
  6. Burning Hot (3:59)
  7. Ghouls 'n Ghosts (5:02)
  8. Be Here Now (6:39)
  9. Bomba (5:30)
  10. Revenge of the Piñatas (3:09)
Relax
Hoeza.

avatar van Kill_illuminati
Nou is het weer tijd voor nieuwe Hiphop/funk!

avatar van Bardt1980
Ben benieuwd welke weg ze nu ingeslagen zijn. 'Where the wild things are' was in ieder geval vernieuwend t.o.v. de eerste paar albums.

avatar van FeZ
FeZ
China klinkt erg goed. Ben benieuwd naar de rest.

SSC
eindelijk........
kep de laaste albums kapot gedraaid nu is ut wel weer eens tijd voor een nieuwe

avatar van SOAD
zojuist geluisterd op luisterpaal, geweldig kan nu al niet anders zeggen.

avatar van Bardt1980
Eerste luisterbeurt valt in ieder geval goed
Lekker gevarieerd album waar de heren wederom invloeden vanuit de wereldmuziek niet schuwen. punten volgen!

Roep om downloadlink verwijderd.

Geen verkeerde plaat, maar de speelsheid van Static Traveller is er wel een beetje vanaf. Grappig om die wapperende bas te horen in Be Here Now, de electro-invloed die je ook op KypTape hoort is blijkbaar ook overgeslagen op de band. Zelfde geldt een beetje voor Bomba, inclusief ravetoeter (en zang van de ex-zangeres van Bonde do Role of is dat iemand anders?).

avatar van djarend
Ik vind het een toffe plaat maar hij gaat mij iets teveel alle kanten op en komt af en toe rommelig over, maar nog steeds een ruime voldoende, dat zeker wel.

avatar van levenvergeten
herman schreef:
(en zang van de ex-zangeres van Bonde do Role of is dat iemand anders?).

Een Portugese zeiden ze, maar de naam is me even ontschoten.

avatar van Toby
Hell yeah!

Woutercoldplay
Hmm China klinkt heerlijk : )

avatar van BZN
BZN
verwacht hier veel van

Weer een verrassende plaat, heel anders dan de voorgangers.

avatar van woutorrmusic
Ik heb ze live gezien, en het rockt/swingt geweldig hard de pan uit! Voor mij een dikke 4*!

avatar van Fets
Revenge of the Piñatas is weer een typische C-mon & Kypski afsluiter. Toch nog even dat lekkere vrolijke, gekke op de cd!

avatar van unaej
Niet meer zo jazzy als de oudere albums, helaas, maar de electro-invloed die er sedert de 'KypTape' inzit, is ook niet mis. Stomend, bijzonder origineel en nergens belegen: 'C-Mon & Kypski' ten voeten uit!

avatar van Rudie
Fijne en diverse plaat, het klinkt weer wat volwassener dan vorig werk, de heren zijn goed bezig.

avatar van Leonard91
Als je vrolijk wil worden is een plaat van C-Mon en Kypski meestal geen verkeerde keus, maar een album van constant niveau moeten ze wat mij betreft nog maken. "More Is Less" is wel erg vet trouwens.

Kan hier niet lang naar luisteren op CD. Dit is leuker live: Een groot feest!

LoveStoned
Gebeurd niet vaak dat een "oud album" bij 'Album van de Week' staat op de website van 'Oor' (al wordt die website schandalig verwaarloosd). Dat is de rede waarom ik het album nu heb.

Ben benieuwd.

Berichten verplaatst naar C-Mon & Kypski

avatar van midnight boom
Vandaag gekocht voor 2,50 bij de vanleest

Ik vind het een heel fijn plaatje!