Sean Price - Kimbo Price (2009)

Alternatieve titel: The Prelude to Mic Tyson

Label: Duck Down

1. Intro (0:36)
  2. Ruckdown (2:15)
  3. Godfather Part P (1:54)
  4. Goodnite!!! (2:55)

met Petro en Royce da 5'9"

5. Abortion (2:21)

9. Boost (1:30)

met P.F. Cuttin'

10. Bars of Death (3:25)

met Poison Pen en Swave Sevah

11. Pork Chops and Apple Sauce (1:16)
  12. Get Ya Sket Mic (2:02)
  13. Bueno Times (2:17)

16. This Is Us (4:51)

met Illa Noyz en Agallah

17. Weed & Hoes (2:43)

met St. Maffew

18. Slum Shady Skit (0:44)
  19. Mamma I Want to Sing (3:00)

met Buckshot

20. Bullshit [Radient Jewels Remix] (1:54)
  21. P's Up (2:07)
  22. Suicide Doors (2:04)

met Neil Rames

23. Duckdown (2:54)

met Skyzoo en Torae

avatar van Seedorf
Sean PPP!

Aardige tracklist, ben benieuwd.

RedLightCityBoy
Seedorf schreef:
Sean PPP!

Harco
Jij haat.

avatar van Rhythm & Poetry
Een mixtape, daar word ik nou niet bepaald warm of koud van.

RedLightCityBoy
Harco schreef:
Jij haat.

Dat valt wel mee.

avatar van Stapler
Whahahah wat een kerel

Voor de mensen die niet weten wie Kimbo is: YouTube - Kimbo Slice vs James fight Part I 5-08

Harco
Kimbo is een dwaas. Natuurlijk bekend geworden door zijn streetfights en later als MMA-vechter gaan vechten.

Relax
Hahah Kimbo lijkt zelfs op Sean Price.

avatar van Seedorf
Na een keer te hebben beluisterd vind ik de tape niet heel bijzonder, maar wel leuk voor de fans.

avatar van Rhythm & Poetry
Ik sluit me aan bij seedorf, een weinig bijzondere - maar het is dan ook een mixtape - maar met regelmaat vermakelijke plaat. Een nummer als Hot maakt de tape toch de moeite waard omdat er nu gewoon weer een fijn Heltah Skeltah nummer op te vinden is. Verder is de hilarische Slum Shady Skit ook een absoluut hoogtepunt, dergelijke momenten zorgen er voor dat dit waarschijnlijk een voldoende op gaat leveren.

avatar van Flipm0de
Voor een mixtape is hij bijzonder goed te doen! Veel verses die ik al gehoord had in verschillende "freestyles" van P, maar gelukkig ook nog genoeg nieuw materiaal.

Prima zoethouder voor Mic Tyson en Random Axe.

Sean P!

avatar van WinterBase
Erg toffe mixtape! Goodnite!!!, Abortion en Bars of Death zijn momenteel m'n favorieten. Hoop dat Sean Price in 2012 weer wat uitbrengt ^_^