Polygon Window - Quoth (1993)

Electronic
Label: Warp

1. Quoth (5:34)
  2. Iketa (4:29)
  3. Quoth [Wooden Thump Mix] (7:55)
  4. Bike Pump Meets Bucket (5:57)
  5. Quoth [Hidden Mix] * (6:48)
avatar van John Doe
Een leuke cover (met de producer erop) heb ik dit altijd gevonden. Soms aan gedacht in metrostations zelfs. Alles wat ik van deze release ken is het meest techno-nummer van Richard James genaamd ''Quoth'', en dat is heel erg gaaf gedaan.

avatar van bas
bas
Bike Pump Meets Bucket is ook een lekker rustig voortvarend nummer. de EP is lekker afwisselend en ik waardeer 'm steeds meer. Jammer dat ik nog nooit een origineel exemplaar op cd heb gezien op ebay! 4*

avatar van tovenaar
bas schreef:
Jammer dat ik nog nooit een origineel exemplaar op cd heb gezien op ebay! 4*
Ze staan er af en toe wel op hoor .

avatar van RogerV
Prima EP van Aphex Twin. Quoth steekt er met kop en schoudrs bovenuit. Dat nivo weet hij niet te handhaven helaas.