Lynch Mob - Smoke and Mirrors (2009)

Label: Frontiers

1. 21st Century Man (4:55)
  2. Smoke and Mirrors (5:00)
  3. Lucky Man (4:29)
  4. My Kind of Healer (3:33)
  5. Time Keepers (6:54)
  6. Revolution Hero (4:00)
  7. Let the Music Be Your Master (6:18)
  8. The Fascist (4:09)
  9. Where Do You Sleep at Night? (3:50)
  10. Madly Backwards (4:11)
  11. We Will Remain (4:36)
  12. Before I Close My Eyes (4:42)
  13. Mansions in the Sky * (4:18)
avatar van sinkthepink
Sterke comeback plaat van Lynch Mob. Geen gekke experimenten meer maar lekkere bluesy hardrock. Niet zo sterk als Wicked Sensation, maar het begin is er weer. Gelukkig is Oni Logan weer terug als zanger. Goed geproduceerd ook.

Ozric Spacefolk
Goed stevige spierballenmetal van Lynch aka Mister Scary en co.

Bezetting is Oni Logan, George Lynch, Marco Mendoza en Scott Coogan...

avatar van AstroRocker
Het is toch een schande dat deze band zo weinig aandacht krijgt? Deze plaat ook, één en al klasse. Alle nummers scoren wat mij betreft een (dikke) voldoende, alhoewel ik de laatste drie wat "magertjes" vind. Hoogtepunten zijn echter Smoke en Mirrors, Time Keepers (met geweldig gitaarwerk in zowel het rythm als solo gedeelte, en wat te denken van die gave piepjes... en het fraaie baswerk) en The Fascist (geweldig gezongen door Oni Logan). Deze drie prachtige nummers geven de bekende kippevel momenten!