sinkthepink
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 29 januari 2007
Laatste bezoek: gisteren om 22:39 uur
Aantal stemmen: 294
Gemiddelde: 3,66
Standaardafwijking: 0,58
Aantal berichten: 536
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 2
Aantal toevoegingen: 18
Top 10 albums
- 1. AC/DC - Back in Black (1980)
- 2. Dream Theater - Awake (1994)
- 3. Slayer - Seasons in the Abyss (1990)
- 4. Metallica - Master of Puppets (1986)
- 5. Steve Vai - Passion and Warfare (1990)
- 6. Def Leppard - Hysteria (1987)
- 7. Journey - Evolution (1979)
- 8. Judas Priest - Painkiller (1990)
- 9. Rush - Moving Pictures (1981)
- 10. Black Sabbath - Paranoid (1970)
Recente stemmen
- 4,0China - Go All the Way (1991) geplaatst: 22 februari, 17:53 uur
- 4,0Angra - Cycles of Pain (2023) geplaatst: 30 december 2023, 12:49 uur
- 4,0Loudness - Lightning Strikes (1986) geplaatst: 15 december 2023, 18:32 uur
- 4,0Phantom 5 - Play to Win (2017) geplaatst: 1 oktober 2023, 11:17 uur
- 3,5Vandenberg - Sin (2023) geplaatst: 16 september 2023, 18:11 uur
- 3,0Bonfire - Pearls (2016) geplaatst: 15 mei 2023, 17:52 uur
- 3,5Slaughter - Back to Reality (1999) geplaatst: 7 mei 2023, 18:49 uur
- 4,0Heart - Bad Animals (1987) geplaatst: 31 oktober 2022, 17:46 uur, stem was: 3,5
- 4,0Greg Howe - Uncertain Terms (1994) geplaatst: 24 augustus 2022, 20:18 uur
- 3,5Greg Howe - Five (1996) geplaatst: 24 augustus 2022, 20:17 uur