Marillion - Anorak in the UK Live (2002)

Label: Racket

1. Intro (0:51)
  2. Separated Out (6:26)
  3. Rich (5:36)
  4. Man of a Thousand Faces (7:52)
  5. Quartz (9:27)
  6. Go! (6:14)
  7. Map of the World (5:05)
  8. Out of This World (7:14)
  9. Afraid of Sunlight (7:09)
  10. Mad (5:28)
  11. Between You and Me (6:11)
  12. The Great Escape (6:10)
  13. If My Heart Were a Ball It Would Roll Uphill (9:22)
  14. Waiting to Happen (5:55)
  15. Answering Machine (2:59)
  16. King (8:41)
  17. This Is the 21st Century (10:18)
  18. When I Meet God (10:09)
avatar van EmDee
Southpark soundtrack?

avatar van bonothecat
Nee Anorak soundtrack....van de film Anorak no phobia...zie Marillion

Kingsnake
1cd versie voor de retail en 2cd versie vie de site van Marillion te verkrijgen.
Absoluut geen slechte live-registratie, met de nadruk op sogmateriaal van Anoraknophobia. Een aantal songs die hier op staan, staan weer niet op andere live-ceedees, dus een mooie completering voor de liefhebber.

avatar van vigil
Tja koop je dit album keurig in de winkel blikt ineens dat het er een 2 disc editie is met volledige concert in chronologische volgorde. Ik kan begrijpen dat jij je dan een beetje bekocht zal voelen. Want heb je de een disc versie mis je bv. Afraid of Sunlight, Mad, This is the 21st century en Go!. Krijg je daar dan niks voor terug, ja zeker wel namelijk op de retail editie krijg je Easter kado welke dan weer niet op de 2 disc editie staat. Maar of dat genoeg is durf ik te betwijfelen...

Prima album, vind This is the 21st century een van beste nummers van Marillion.

avatar van daniel1974nl
Fenomenale CD van een fenomenale tour. Wat mij betreft de comeback van Marillion, na AOS, of in ieder geval het album waar ze hun weg terugvonden en de opmars inzette naar Marbles.

Vele van de mooiste nummers van Anorak, worden hier op schitterende wijze ten gehore gebracht. Prachtige opnames, en de band is op dreef. Eigenlijk alle nummers zijn top. Alleen wel jammer dat This Strange Engine, waarmee destijds de concerten werd geopend er niet op staat. En daarnaast, waarom staat Easter er niet op ?, die overigens wel op de 1 cd versie staat, als ik me niet vergis.

Maar voor de meerwaarde, inderdaad, beter de twee cd versie kopen.

avatar van Clownvis
Eindelijk de CD weten te bemachtigen, is namelijk niet meer te koop In de winkel of op de Marillion site. Lag gewoon in Zutphen in de CD winkel voor 9 euro. Wel de 1 CD versie (je kan niet alles hebben ) en wat een geweldige CD is dit. 4,5 sterren, hoogtepunt van de 1 CD versie is Quartz en Out of this world.