Wishbone Ash - Trance Visionary (1999)

Label: Invisible Hands

1. Numerology (6:54)
  2. Wonderful Stash (7:17)
  3. Heritage (3:07)
  4. Interfaze (0:29)
  5. Powerbright (Black & White Screen) (4:11)
  6. Remnants of a Paranormal Menagerie (1:25)
  7. Narcissus Visionary (7:57)
  8. Trance Visionary (6:47)
  9. Flutterby (5:35)
  10. Banner Headlines (5:02)
  11. The Loner (2:37)
  12. Powerbright Violation (1:45)
  13. Gutterfly (1:24)
  14. Wronged by Righteousness (7:26)
avatar van Jany
0,5
Toch wel heel verrast door deze zeer atypische dansplaat van Wishbone Ash. Het nut ervan ontgaat me dan ook volledig. Ik denk niet dat ik deze cd ooit 2 keer ga opzetten! Misschien is zelfs 0,5 nog te veel. Volgens de cover is het cd-hoesje is deze wel uit 1998 en niet uit 1999 zoals hier aangegeven!

avatar van matthijs
Zelden een plaat gezien met zo'n lage beoordeling.

avatar van liefkleinhertje
0,5
Zelden een CD gehoord waar ik zo onpasselijk van geworden ben dit is echt je reinste klerezooi ,deze geluiden zijn alleen geschikt als je je maag moet laten leegpompen maar meer ook niet

avatar van Brutus
Dit is echt erg. Ze hadden hier beter een andere groepsnaam aan kunnen geven. Bagger. W.A. onwaardig

avatar van Gommans
Op de een of andere manier word ik hier toch heel nieuwsgierig van...

avatar van Mssr Renard
1,5
Veel plezier ermee. Trek je dansschoenen aan. ☺️

avatar van Guurk
Onbegrepen schijf. los zien van het jaren 70 werk.