The Joe Perry Project - I've Got the Rock 'n' Rolls Again (1981)

Label: Columbia

1. East Coast, West Coast (3:08)
  2. No Substitute for Arrogance (3:25)
  3. I've Got the Rock 'n' Rolls Again (4:36)
  4. Buzz Buzz (3:41)
  5. Soldier of Fortune (3:05)
  6. TV Police (4:14)
  7. Listen to the Rock (3:21)
  8. Dirty Little Things (3:42)
  9. Play the Game (5:22)
  10. South Station Blues (4:11)
speedy66
Joe perry solo heb toch nooit zo sterk gevonden. Eigenlijk zou je dat wel verwachten, gezien het succes van Aerosmith. Dat hij niet kan zingen is onderhand wel bekend, maar zijn solo tracks/riffs zijn ook hier niet erg sterk. South station blues heeft een leuke riff, East coast west coast is niet onaardig. No substitude.... kan ook nog. Dan heb je het wel gehad.

avatar van Larzz
Vind dit een van de vetste jaren 80 hard-rock platen. Heerlijk smeuïg gitaarwerk van Joe Perry. Luister maar eens naar het titelnr. Wat een moddervet intro. Topplaat.

Deze plaat is nooit bij mij blijven hangen. Het gitaar werk is zeker aangenaam en je kunt uiteraard wat kenmerkende trekjes van Aerosmith terugvinden, alleen is de muziek bij lange na niet zo sterk.
Hoogtepunt is zonder twijfels Dirty Little Things. Deze track zorgt toch voor een 2,5.