brokeNCYDE - I'm Not a Fan But the Kids Like It (2009)

Electronic / Hip-Hop

17. I'm Sorry * (7:45)
avatar van ConfuseMyCat
1,5
Haha.
Wat een lachwekkend crunckcore bandje (:
Sex, drugs en alcohol is hier de boodschap van.
Voor 10-jarige emo's; zeker een aanrader.

avatar van Marialovesmusic
Is deze band een grap?

avatar van VerbalHologram
0,5
fantastisch, vooral die music video van Freaxxx. Soort van combinatie tussen Tokio Hotel en Lil' Jon

avatar van Slowgaze
Prachtig artikel in de Revu. En maar roepen dat ze zo ruig zijn en dat ze zulke gekke dingen doen, maar een flesje naar de kop van de "zanger" is toch iets "te gek"...
Freaxxx vond ik op een bepaalde manier toch erg interessant, links een slechtgekleed ventje dat een soort slappe electropop zingt, rechts een slechtgekleed ventje dat iets als "DIEEEE!" roept.
Neen; smaakvol, dat zijn de anderen.

avatar van LucM
Deze band leerde ik kennen via dit topic. Nu ja, slechter dan dat kan het niet.

Dikkop
Hoe is het toch mogelijk?

Ik vind Freaxxx wel een fascinerend nummer, door de onwaarschijnlijke mix van screamo en geautotunede r&b. Of ik het goed vind is een tweede, maar het is in ieder geval wel origineel en melodieus.

avatar van Arrie
Screamo omdat er door een kerel door het nummer heen wordt geschreeuwd? Ik vind het werkelijk lachwekkend slecht. Als die schreeuwgast gaat "rappen".

avatar van Bakema NL
Wauw, ik zag op een forum de video van Freaxxx gepost worden. En dit is wel heeeeeeel erg....nou ja, erg gewoon.
Op zich inderdaad een maffe mix van autotune zang dat in r&b ook al zo vreselijk klinkt en dan een soort brulletje er door en tot overmaat van ramp een "rap", wat electronica en dan zou het de buitenbeen, de alto's of emo's....weetikveel.....moeten aanspreken denk ik. Maar zij met gezond verstand gaan hier ook met een boog omheen. Ik liet het mijn zoon horen en die keek, luisterde en vond het echt te dom voor woorden. De enige juiste reactie.