MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit

zoeken in:
RedLightCityBoy
Ah wat een k*t nummer. Daar krijg ik spontaan zelfmoord neigingen van.

Social_Mask

Kos
herman schreef:
(quote)

(embed)

Deze scoort idd heel hoog!

Mensen, we hebben een winnaar

elrayo
Lol. Volgens mij was hij in zijn vorige leven een vis.

Kingsnake
Op de radio: If I were a Boy van Beyoncé (?!?)

RedLightCityBoy

Klassieker.

Op MuMe leer ik niet alleen goede muziek kennen maar ook rotzooi en de meeste clips die hier geplaatst worden vallen daar ook onder (Fergie, Paul Severs, Daddy Yankee, Baby ...), ik kan ze onmogelijk uitluisteren. Die van 4 Non Blondes hoort daar wel niet bij (geen favoriet van mij maar de rest daarrond is oneindig veel slechter).

RedLightCityBoy
Daar ben ik het niet mee eens.

The Oath

En ja, dit is een band die zich serieus neemt.

Bij Ali B - Petje Af (2006):

Check nu de nieuwe hiphop sensatie op youtube:

DOC JOHN! Nederlandse hiphop to the bone.!

Is allang een vergeten hype . Je moet met iets nieuws komen, want Doc John is zó 2007/2008.

serieus haha
ik zag em voor het eerst man!
wat een gigantische loser

klassiek

Kingsnake
Ik had ook nog nooit van die Doc John gehoord. Maar toen ik het zag, wist ik gewoon dat het niet serieus was.

Verder slechtste nummers aller tijden:

Paradise by the Dashboardlight en alle songs van de musical Grease.

Kos
RedLightCityBoy schreef:

(embed)

. wereldnummer!

Kingsnake
Nu op de radio: How Bizarre.

Wat een bagger....

"How Bizarre" van OMC? Vind ik een best leuk nummer, ik ken (helaas) oneindig veel slechtere nummers.

Staakt het zoeken, het slechtste nummer ooit is gevonden.

Ik kon het maar 30 seconden uithouden. Dit is zo slecht dat het niet grappig meer is.

Kingsnake
You Spin me Round, round like a record baby. Hoe dat nummer ook mag heten. Wat ongenadig slecht. Behalve dat het irritant is, is het gewoon slecht.

Geldt ook voor Love & Pride van King.

Driewerf bah!

Van mij twee hoeraatjes. Geweldige 80s hits!

Dit staat wel in mijn top 10 van meest verschrikkelijke nummers ooit:

Kingsnake
lol.

Heerlijk, dat verschil in smaak.

ZIjn meer eightieshits die mij het bloed onder nagels vandaan halen.

Sweet Dreams van Eurythmics, Riddle van ?!?!? , en hele tritsen aan hits waarvan ik de titel niet ken.

Sweet Dreams van Eurythmics vind ik net een heel goed nummer, the Riddle van Nick Kershaw vind ik minder maar mag er nog zijn.
You Spin me Round en Lady in Red vind ik ook slecht. Maar dat is nog niets vergeleken met de clip die door Brecht is geplaatst (BrokeNCYDE) dit is werkelijk om van te kotsen, ik kon het ook niet langer dan 30 sec. volhouden.

Sweet Dreams vind ik nu ook wel goed...
If i were a boy van Beyonce en Let's Rock van die zwarte jongen en zijn vals gebid dat vind ik slecht.... (kwam gewoon niet op de naam)

You Spin Me Round vond ik na de eerste keer luisteren niet zo best (ik wilde wel eens het origineel horen na de nodige keren Flo Rida) maar is later bij mij juist uitgegroeid tot een behoorlijke guilty pleasure.
@barrett: bedoel je Let it Rock waar Lil' Wayne ook op meedoet? Dat is inderdaad een erg slecht nummer.
enne...
barrett schreef:
Sweet Dreams (...) van Beyonce
is ook knap waardeloos

Kingsnake
freitzen schreef:
You Spin Me Round vond ik na de eerste keer luisteren niet zo best (ik wilde wel eens het origineel horen na de nodige keren Flo Rida) maar is later bij mij juist uitgegroeid tot een behoorlijke guilty pleasure.
@barrett: bedoel je Let it Rock waar Lil' Wayne ook op meedoet? Dat is inderdaad een erg slecht nummer.
enne...
(quote)
is ook knap waardeloos

Ik bedoelde van Spin me Round, uiteraard dat gedrocht uit de jaren tachtig, met die ubernichten.

Sir Spamalot (crew)
Die rotkikker ... en elkeen kan een nummer invullen. Ik krijg moordneigingen als ik daarvan iets hoor. Waar staat mijn Kalashnikov?

Kingsnake schreef:

Ik bedoelde van Spin me Round, uiteraard dat gedrocht uit de jaren tachtig, met die ubernichten.

Ik vind die Dead or Alive single anders knap geniaal

Gast
geplaatst: vandaag om 10:45 uur

geplaatst: vandaag om 10:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.