Mark Ronson - Here Comes the Fuzz (2003)

Label: Elektra

1. Intro (1:26)
  2. Bluegrass Stain'd (4:12)

met Nappy Roots en Anthony Hamilton

3. Ooh Wee (3:30)

met Ghostface Killah, Nate Dogg en Trife

4. High (4:06)

met Aya

5. I Suck (2:55)

met Rivers Cuomo

6. International Affair (3:25)

met Sean Paul en Tweet

7. Diduntdidunt (3:59)

met Saigon

8. On the Run (2:37)

met Mos Def en M.O.P.

9. Here Comes the Fuzz (3:09)

met Freeway en Nikka Costa

10. Bout to Get Ugly (3:33)

met Rhymefest en Anthony Hamilton

11. She's Got Me (3:49)

met Daniel Merriweather

12. Tomorrow (3:56)

met Q-Tip en Debi Nova

13. Rashi (Outro) (2:01)
avatar van thomzi50
erg matigjes hoor. Ooh wee wel erg mooi. 2.5*

Deze cd moet ik gaan luisteren, aangezien Anthony Hamilton, Tweet en Q-tip mee doen.

Heb al een aantal nummers geluisterd en de producties klinken erg goed!

felixlion
Niet zo goede Cd, maar wat is I Suck een schitterend nummer, Ooh wee mag er ook wel wezen

avatar van Reijersen
Vrolijk cd'tje. Staan een paar erg leuke nummers op, maar ook een paar totaal oninteressante tracks. Al om al dus een gemiddeld plaatje.

avatar van Carolaah
Ooooooooooohoooooooo wee

Superbeertje
lalalalala

X-man
Ooh Wee blijft echt een classic, verder ken ik hier niks van. Aan de berichten en stemmen te zien is dit ook niks meer dan een gemiddelde plaat.

avatar van IntoMusic
Door Uptown Funk eens eerder werk van Mark beluisterd, zoals dit debut. Kort: niet mijn ding! Hip-Hop is sowieso niet mijn genre, maar dacht dat het hier verweven was met Soul en Funk. Zijn volgend album komt al meer in mijn straatje.
Stemmen doe ik in dit geval dan ook niet.