Radiohead - 10 Great Songs (2009)

Alternatieve titel: The Best Of

Label: Parlophone

1. Just (3:56)
  2. Karma Police (4:25)
  3. High and Dry (4:18)
  4. My Iron Lung (4:37)
  5. Lucky (4:19)
  6. Fake Plastic Trees (4:52)
  7. Idioteque (4:38)
  8. 2+2=5 (3:20)
  9. The Bends (4:06)
  10. Everything in Its Right Place (4:13)
avatar van vigil
maar dit is een leuk ceedeetje....

avatar van ðe waan
Wat is dit nou weer?

Father McKenzie
Geheel onzinnig, tenzij het geheel nieuwe en andere versies van oudere nummers betreft????

avatar van Sandokan-veld
Dit lijkt me een nieuwe poging van Parlophone om nog wat geld te persen uit hun Radiohead-archieven? (De band zelf zit inmiddels bij XL).
Great Songs inderdaad, maar zo kan ik ook wel een cd uitbrengen...

Radiohead - The Definite Collection
Radiohead - All Time Greatest Hits
Radiohead - 15 Golden Greats
Radiohead - 10 More Great Songs
Radiohead - 10 Great Songs (Again, for all you Amnesiacs)
Radiohead - We Want Our Dollars & Cents
Radiohead - The Singles Collection
Radiohead - There There (Another Radiohead Compilation)
Radiohead - Alle 13 goed (en nog 2 wel aardig)
etc.

avatar van Sandokan-veld

'Dollars and Cents' was dus wel een goede ondertitel geweest.

avatar van djarend
Totaal overbodig inderdaad, is wel budget, gelukkig, dus kost slechts zo'n 7 euro of minder, maar toch, het idee is smakeloos

avatar van MJ_DA_MAN

Radiohead - The Definite Collection
Radiohead - All Time Greatest Hits
Radiohead - 15 Golden Greats
Radiohead - 10 More Great Songs
Radiohead - 10 Great Songs (Again, for all you Amnesiacs)
Radiohead - We Want Our Dollars & Cents
Radiohead - The Singles Collection
Radiohead - There There (Another Radiohead Compilation)
Radiohead - Alle 13 goed (en nog 2 wel aardig)
etc.

+ Radiohead - De Aller Goeiste

avatar van ArthurDZ
En Street Spirit staat er nog niet op ook

Lukk0
Ze zeggen niet "10 Best Songs", alleen maar "10 Great Songs" en dat klopt wat mij betreft ook wel, maar dit komt toch wel in aanmerking voor de titel "meest overbodige release van 2009".

En anders houden ze niets over voor "Another 10 Great Songs"

avatar van Joren999
Dit is qua prijs gewoon een single. Dan is het wel een mooie, maar voor de kenner is ie overbodig

Radiohead - The Singles Collection

Als ze dat eens doen met alle b-kantjes erbij ben ik blijer mee dan die deluxe dingnen

Radiohead - 10 More Great Songs
10 Better songs natuurlijk.

avatar van frans swa
Lukk0 schreef:

En anders houden ze niets over voor "Another 10 Great Songs"

Op de hoes staat wel "the best of" onder Radiohead...

Lukk0
Dat komt doordat het dezelfde hoes heeft als inderdaad 'The Best Of', alleen zit er hier een rand omheen waarop 10 Great Songs staat. Daardoor lijkt het trouwens wel erg op een onofficiële release, maar dat zal wel aan mij liggen.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Het is een low budget-release van Parlophone (hij zit zelfs maar in een kartonnen hoesje); niets meer, niets minder .

Lukk0 schreef:
Ja, ik dacht de eerste keer ook dat ie nep was.

Daarnaast komt deze ook in aanmerking voor de lelijkste hoes van 2009 wat mij betreft.

avatar van dix
dix
Mooi.

Kan ik al die langdradige meuk naar zolder dirigeren en me in het vervolg beperken tot deze bloemlezing. Handig als ik studenten op bezoek krijg

avatar van Sandokan-veld
En het is weer een stem extra, voor de verzamelaars.

Zo zie je maar weer, optimisme brengt altijd raad.

avatar van Kaaasgaaf
Ik betwijfel sterk of het hier een officiele release betreft. Heb er althans niets over kunnen vinden, behalve hier.

avatar van vigil
hoef je niet te betwijfelen is gewoon een officiele release. dat Radiohead dit zelf niet op de site zal zetten is een ander verhaal

avatar van barrett
Zulke zaken zouden moeten verboden worden, de duizendste best of van een band... Deze releasen zijn niet enkel gedateerd en achterhaald maar ze zijn ook schadelijk voor het imago van bands denk maar aan de laatste compilatie van Queen...

avatar van corn1holio1
ultieme bagger. Nog niet voor 1 € moet ik dit hebben. Nog niet als ze er me een € bijgeven!

Lucht het op?

beaster1256
zeer goeie verzamelaar maar totaal (!!!) overbodig !!!

avatar van lowieke
Jammer dat Radiohead nu dus ook slachtoffer is...

avatar van Nick4
Je kan wel merken dat EMI in de financiele problemen zit

avatar van jacobz
geen Nude, geen No suprises, geen Reckoner, geen Paranoid android

avatar van Joren999
Die 1e en derde zijn begrijpelijk, PA is denk ik te lang, No Surprises komt vast op 10 better songs