Me, Myself & Irene (2000)

Label: Elektra

1. Foo Fighters - Breakout (3:22)
  2. Smash Mouth - Do It Again (3:57)
  3. Third Eye Blind - Deep Inside of You (4:10)
  4. The Offspring - Totalimmortal (2:51)
  5. Ellis Paul - The World Ain't Slowin' Down (4:49)
  6. Wilco - Any Major Dude Will Tell You (3:07)
  7. Ivy - Only a Fool Would Say That (3:03)
  8. Hootie & the Blowfish - Can't Find the Time to Tell You (2:47)
  9. Brian Setzer Orchestra - Bodhisattva (5:42)
  10. The Push Stars - Bad Sneakers (3:16)
  11. Marvelous 3 - Reelin' in the Years (3:27)
  12. Pete Yorn - Strange Condition (4:33)
  13. Ben Folds Five - Barrytown (3:49)
  14. Billy Goodrum - Razor Boy (3:46)
  15. Tom Wolfe - Where He Can Hide (6:05)
avatar van andré
Héé, dit zijn een aantal Steely Dan-covers neem ik aan? Toch eens uitchecken die film (hoewel ik een puisthekel aan Jim Carrey heb).

avatar van Bruce Almighty
Een nummer van deze film vind ik zo leuk alleen zou ik echt niet meer weten hoe hij heet nou ja in ieder geval de rest vind ik ook erg mooi leuke film en leuke muziek!

* * * * *

avatar van jimcarrey
andré schreef:

nou nou jim carrey is toch grappig maar ja ieder zijn eigen mening maar dat hoef je niet zo te zeggen puistheekel maar ja ik vind het goede muziek chike miziek de film is grof wilfde muziek 5*

avatar van Dirigent
Over het algemeen leuke Filmmuziek.
Ik hoor het ook héél graag want het is hele Vrolijke Muziek en daar houd ik van.
Ik sluit me wel aan bij jimcarrey (Dat Jim Carrey best Grappig is.)
Maar ja smaken verschillen .