Eros Ramazzotti - Stilelibero (2000)

Italië
Label: RCA

1. L'ombra del Gigante (4:31)
  2. Fuoco Nel Fuoco (3:59)
  3. Lo Spirito Degli Alberi (4:11)
  4. Un Angelo Non è (4:34)
  5. L'aquila E Il Condor (4:17)
  6. Più Che Puoi (4:07)
  7. Il Mio Amore Per Te (4:11)
  8. E Ancor Mi Chiedo (4:21)
  9. Improvvisa Luce Ad Est (4:30)
  10. Nell'azzurrità (4:14)
  11. Amica Donna Mia (3:59)
  12. Per Me Per Sempre (3:46)
avatar van musicfriek
Erg prettig om cd's van deze meneer te luisteren en met name in de zomer natuurlijk... Glaasje rose, stokbroodje, veel zon en genieten maar... Dat duet met Cher was totaal overbodig (Piu che poi), maar Per me per sempre is 1 van zijn beste nummers ooit!

Hallo,

Wauw wat een mooie Cd die dan zo lekker begint met L'ombra del gigante, echt pop nummer om even op loste gaan.
En dan komt derest... Ook harstikke lekkere muziek van onze italiaanse Romanticus.

Niet veel meer aan toe te voegen dan dat het een prachtige cd is die sfeer brengt!

Gr,

dorothea

avatar van lennon
Inderdaad is het duet met Cher een dieptepuntje op de cd, maar Cher had toen een soort van revival, en het was dus wel een slimme zet van hem om een duet op te nemen...

Ik kan haar stem echt niet verteren...