Bizzy Bone - Heaven'z Movie (1998)

Label: Relativity

1. Roll Call (0:53)
  2. Thugz Cry (3:46)
  3. Marchin' on Washington (0:58)
  4. Yes Yes Y'all (0:58)
  5. Menensky Mobbin' (3:56)
  6. Waitin' for Warfare (5:47)

met H.I.T.L.A.H. Capo-Confuscious

7. Mr. Majesty II (4:21)

met Mr. Majesty

8. Brain on Drugs (1:10)
  9. On the Freeway (4:34)

met Cat Cody

10. Demons Surround Me (2:50)
  11. (The Roof Is) on Fire (3:33)
  12. Nobody Can Stop Me (4:10)
  13. Social Studies (5:26)
avatar van snoopy
Die Gozer Kan snel Rappen man Damn.

BB Gambini
Prachtig album.

Relax
Duidelijk zijn allerbeste album, zijn microfoon staat hier tenminste op normale volume, 4,5, de beats zijn top.
On the Freeway is een heerlijk nummer na die prachtige skit Brain on Drugs.

Relax
Het nummer Nobody Can Stop Me kan er helemaal meedoor, het lijkt op een mega rustige versie van The Crossroads (TV Version).

avatar van MJ_DA_MAN
Mwah, 3* voor nu. Er staan tenminste niet zo'n zenuwachtige nummers op zoals op BTNH's debuutplaat. Maar verder niet echt bijzonder dus.

Z'n 2de beste album! Veel goeie tracks op deze album. Nummers die mij het meest aanspreken en het album voor mij maken zijn:
- Thugz Cry
- Yes Yes Y'all
- On The Freeway
- Demons Surround Me
- On Fire
- Nobody Can Stop Me
- Social Studies

Hebben jullie die lyrics van Social Studies ooit goed geluisterd? Dat gaat over een of andere jongen die moorden heeft gepleegd. En Bone Thugs werd er verandwoordelijk voor gehouden omdat die jongen naar Bone Thugs luisterde...

En die track is Bizzy's andwoord terug!

avatar van herbertwest
Vind Thugs Cry, Social Studies, Nobody Can Stop Me en Demons Surround Me wel de beste tracks.
Van Social Studies begrijp ik persoonlijk geen reet maar het klinkt wel erg vet.

Lil Bizzy Bone
@herbertwest

waarom luister je hip hop als je de teksten niet begrijpt?

avatar van MJ_DA_MAN
Hoe kun je vantevoren nou weten of je een tekst gaat begrijpen of niet ?

Eternal Thug 08
Enigste minpunt van het album is, dat #3, #4 en #8 korter zijn gemaakt door Tomica. Omdat Bizzy Tomica disste op die nummers

waarom begrijp je het niet als je toch luistert?

avatar van Jorge-E
Misschien omdat hij het moeilijk vind om hem te verstaan. Soms vind ik het ook wel moeilijk om Bizzy te verstaan, maar ach, een beetje opletten of lyrics opzoeken.

avatar van No Surrender
Bizzy's beste album. Op dit album is de productie geniaal, en klinkt Bizzy op zijn best. Jammer dat het een beetje een incompleet album is met snippets van Yes Yes Ya'll en Marchin' on Washington. Ook waren er veel (nog betere nummers dan op dit album staan) om onbekende redenen niet op het album. Komt voornamelijk door die hoer Tomica Wright.

Maar toch is het een erg goed album. Met als hoogtepunten Waitin' for Warfare, Nobody Can Stop Me, Thugz Cry en On the Freeway.

avatar van No Surrender
- Demons Surround Me
- On Fire
- Nobody Can Stop Me
- Social Studies

En die track is Bizzy's andwoord terug!

Die jongen heette Mitchell Johnson. Hij had in 1998 met een vriend van hem een bloedbad aangericht op school. Mitchell luisterede veel naar Bone Thugs en Tupac, Tupac was al dood en Bone Thugs werd aansprakkelijk gesteld ofzo.

avatar van InnerFreedomInt
Erg goed album van bizzy bone

avatar van InnerFreedomInt
Op welke album van bizzy bone staat deze track mijn favoriete track van hem

‪Bizzy Bone - Trials & Tribulations (Heavens Movie Cut)‬‏ - YouTube

avatar van P.O.W.
Op geen (voor zover ik weet). Een hoop bootlegs wel.

Oke dat is echt zonde

Mijn top 3