Metal Church - Live in Japan (1998)

Label: Blackheart

1. Intro / No Friend of Mine (4:21)
  2. Start the Fire (4:19)
  3. Fake Healer (5:30)
  4. In Mourning (5:41)
  5. Little Boy (8:18)
  6. Losers in the Game (5:08)
  7. Watch the Children Pray (5:59)
  8. Hypnotized (4:07)
  9. Gods of Second Chance (5:31)
  10. Waiting for a Saviour (5:44)
  11. Badlands (6:46)
avatar van Sinner
0,5
Waarschijnlijk één van de meest waardeloze live albums ooit. Ik herinner me dat ik hem destijds als import heb moeten bestellen en dat het me behoorlijk wat gekost heeft (voor een cd dan). Het is niets meer dan een erg slechte bootleg die op cd is gebrand (en waarschijnlijk opgenomen is vanuit het publiek). Alleen uitgekomen in Japan als ik me niet vergis. Kom je hem ooit tegen - laten liggen!! Zelfs voor fans niet de moeite.

(ik heb hem destijds overigens ook gewoon ingewisseld via het net voor twee redelijk bootlegs. Eentje van Dio en eentje van Malmsteen).

avatar van Brutus
Ik vind het schandalig dat dit op een Cd wordt gegooid. Gaat buiten de band om.