Ten Years After - Watt (1970)

Blues / Rock
Label: Chrysalis

1. I'm Coming On (3:48)
  2. My Baby Left Me (5:23)
  3. Think About the Times (4:43)
  4. I Say Yeah (5:17)
  5. The Band with No Name (1:37)
  6. Gonna Run (6:02)
  7. She Lies in the Morning (7:24)
  8. Sweet Little Sixteen [Live] (4:09)
avatar van Stijn_Slayer
Erg leuke plaat, heb deze op LP. Ma had hem nog.

avatar van captain scarlet
Beetje ondergewaardeerd album van deze band, eerste drie nummers zijn top en tijdloos, rest is gewoon goed. Een van mijn favoriete Ten Years After-albums.

avatar van Snarenplukker
Prima album, je hoort duidelijk dat de heren wat experimenteler
worden en het pure bluesgeluid achter zich laten.Persoonlijk vind ik dit nog beter als hun oudere werk .5 sterren

avatar van Gert P
Laatste nummer vind ik meer en vullertje en had er wel afgemogen.
Kom laten we een studio plaat maken, ach shit komen we 4 minuutjes tekort.
Ach doen we toch gewoon een live nummertje..... toen begon die ellende al.

avatar van viking1
Prima album.
Lekkere blues/rock afgewisseld met wat zweverige experimentelere nummers maar de bassis blijft de blues.

Wat kortere nummers.
Ik heb ook de albums ssssh(meer blues/rock getint ook prachtig)en het prachtige live album rec/live mooi maar veelal langere uitgesponnen nummer ook prima)
Maar deze kortere pakkende songs!
1 lang nummer(7)

Draai deze en ssssh toch vaker dan het ook mooie rec/live.
Al met al dit 'n heerlijk blues plaatje!

avatar van captain scarlet
Wat 'n ontzettend fijne en relaxte plaat blijft dit toch. Een van de albums die me nooit gaat vervelen.
En dan ook nog die fantastische hoes. Om in te lijsten.
Jammer van die misplaatste live-cover van dat Chuck Berry nummer op het einde, anders had ie de volle 5 sterren gekregen.

avatar van Brutus
Fantastisch album van Ten Years After. Zeker 1 van mijn favorieten.