BoyOnHeavenHill
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 4 december 2010
Laatste bezoek: gisteren om 23:37 uur
Aantal stemmen: 1783
Gemiddelde: 3,85
Standaardafwijking: 0,85
Aantal berichten: 4595
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1592
Aantal toevoegingen: 18
Top 10 albums
- 1. Bob Dylan - Blonde on Blonde (1966)
- 3. Van Morrison - Astral Weeks (1968)
- 4. Caravan - In the Land of Grey and Pink (1971)
- 5. Yes - Close to the Edge (1972)
- 6. Genesis - Selling England by the Pound (1973)
- 7. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971)
- 8. Roine Stolt - The Flower King (1994)
- 9. Guilt Machine - On This Perfect Day (2009)
Top 10 artiesten
- 1. Bob Dylan
- 2. Dream Theater
- 3. Caravan
- 4. Yes
- 5. Led Zeppelin
- 6. Genesis
- 7. Porcupine Tree
- 8. Pink Floyd
- 9. The Band
- 10. The Moody Blues
Recente stemmen
- 5,0Blind Faith - Blind Faith (1969) geplaatst: 2 maart, 21:26 uur, stem was: 4,5
- 4,5Tin Machine - Tin Machine (1989) geplaatst: 2 maart, 12:18 uur
- 3,5Love - Forever Changes (1967) geplaatst: 26 februari, 12:41 uur
- 4,0Porcupine Tree - Recordings (2001) geplaatst: 24 februari, 17:54 uur, stem was: 3,0
- 5,0The Allman Brothers Band - Wipe the Windows, Check the Oil, Dollar Gas (1976) geplaatst: 24 februari, 15:33 uur
- 4,5Jethro Tull - War Child (1974) geplaatst: 23 februari, 17:09 uur
- 2,0Bowie - Pinups (1973) geplaatst: 22 februari, 20:40 uur
- 2,5David Bowie - Let's Dance (1983) geplaatst: 18 februari, 21:28 uur
- 4,5ABC - The Lexicon of Love (1982) geplaatst: 18 februari, 21:22 uur, stem was: 4,0
- 4,0Marillion - Radiation (1998) geplaatst: 15 februari, 22:33 uur