Masters of Reality - How High the Moon (1997)

Alternatieve titels: Live at the Viper Room | Reality Show

Label: Malicious Vinyl

1. How High the Moon (1:18)
  2. The Blue Garden (6:18)
  3. Alder Smoke Blues (6:21)
  4. Doraldina's Prophecies (5:16)
  5. She Got Me When She Got Her Dress On (3:25)
  6. Jindalie Jindalie (4:32)

met Scott Weiland

7. John Brown (5:37)
  8. Tilt-A-Whirl / Swingeroo Joe (4:06)
  9. Ants in the Kitchen Goin' Down (7:13)
  10. 100 Years of Tears on the Wind (4:51)
avatar van Jools
Fantastisch live album, wat knalt The Blue Garden de speakers uit zeg. Ik heb maar zelden een band zo horen rocken. Superstoer

avatar van cornucopia
Fantastsische live-plaat! Lekker vettige zompende rock... Je voelt de sfeer... Ze zijn in supervorm... En The Blue Garden beukt idd als en tiet...

Joy
net binne, we kennen het spul al wel maar live nog nie

wordt vast dikke pret

ga um draaien

avatar van platedraaier
Deze zit bij de heruitgave van het debuutalbum. Zeer sfeervolle opname van een geweldig concert. De band is in topvorm, het geluid is erg goed en de nummers die gespeeld worden zijn erg lekker.
Niet zoveel op aan te merken dus. Hoewel het van mij wel wat meer uitgesponnen had mogen worden.

avatar van Thenop
Ooit bij een ter ziele gegane Rotterdamse platenzaak meegenomen voor een paar gulden. Ze hadden een hele stapel liggen weet ik nog wel (was dat Fame die kortstondig daar heeft gezeten?).
Wat een live plaat zeg.... super.

avatar van Germ
Germ (crew)
Ik heb onlangs een live album onder de titel Reality Show gekocht. Zelfde tracklist als deze en ook opgenomen in de Viper Room. Ik vermoed dat het dezelfde plaat is, klopt dit?

avatar van MichelDumoulin
Germ schreef:
ja

avatar van EttaJamesBrown
Nu ook eindelijk op Qobuz en Spotify, samen met het debuut. Ik laat me verrassen.