Kidz in the Hall - Land of Make Believe (2010)

Label: Duck Down

met MC Lyte

7. Love (2:57)
  8. Will II Win (4:15)

met Marsha Ambrosius

9. Take over the World (4:34)

met Colin Munroe en Just Blaze

10. Fresh Academy (3:42)

met Chip tha Ripper en Donnis

11. Simple Life (4:39)

met Amanda Diva

12. Running (3:25)

met Tim William

13. Do It All Again (I AM) (3:23)
  14. I Am [Reprise] (2:29)
  15. Rise and Shine (4:48)

met Russoul

Rene1979
Leuk nieuw KITH album, ga deze zeker wel even luisteren..

avatar van Game
Gastoptredens van Donnis, Marsha Ambrosius, Just Blaze en MC Lyte. Ziet er goed uit.

Wie produceert er?

Relax
Met Just Blaze? Ga me niet vertellend dat hij ook ineens een rapper word.

avatar van thomzi50
Ha, deze lag vanochtend op mijn deurmat. Benieuwd.

Off topic bericht verwijderd. Was meer iets voor PM.

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Toegankelijk album dat mij maar mondjesmaat weet te pakken. Het merendeel vind ik echt heel matig, terwijl een single als Jukebox wel weer erg leuk klinkt. Ik kan een klein beetje de vergelijking met Kanye West trekken, tekstueel is het niet al te veel maar het komt soms wel degelijk erg fris over. Qua producties is het net als bij de raps te wisselvallig, niet elke catchy beat valt hier even goed in de smaak. Land of Make Believe vind ik in potentie een prima album, lekker als tussendoortje maar uiteindelijk te veel matige tracks om dit een voldoende te geven.

Rene1979
Ik sluit me helemaal aan bij Rob. Hun eerste blijft de beste!