S.H.E - Play (2007)

Taiwan
Label: EMI

1. Chinese Language (3:10)
  2. Thanks for Your Gentleness (4:41)

met Fahrenheit

3. Listen to Yuan Wei-ren Play Guitar (4:22)
  4. May Day (3:52)
  5. Excuses (4:27)
  6. Boom (3:24)
  7. See You, Cambridge (4:11)
  8. London Bridge Is Falling Down (3:26)
  9. Say You Love Me (4:34)
  10. Good Mood - Just Be Yourself (4:02)
  11. Wifey (3:55)
avatar van De Peperkoekman
3 sterretjes,

Vooral omdat een groot deel van de liedjes mij niet wist te overtuigen en toch echt teveel klonk als standaard mando-drama. Nu zijn er nummers zoals Chinese Language, Excuses en Yuan Wei-ren op z'n gitaar die mij zeker weten te overtuigen en toch echt lekkere nummers zijn. See you, Cambridge en Good Mood zijn ook wel oké. Maarja 6 van de 11 onder de maat, vind ik net niet sterk genoeg voor een mooie 3,5.

* 3,0

Wel een leuke groep trouwens, die zeker wel de standaard Mando-shit wil overbruggen en daar ook wel redelijk in overtuigd, maar helaas hier dus net iets te weinig durf toont.