Sarah McLachlan - Remixed (2003)

Canada
Electronic
Label: Arista

1. Fear [Hybrid's Super Collider Mix] (9:01)
  2. Sweet Surrender [DJ Tiësto Mix] (7:06)
  3. Angel [Dusted Remix] (5:30)
  4. I Love You [BT Mix] (9:02)
  5. Silence [Tiësto's in Search of Sunrise Remix] (11:34)

met Delerium

6. Black [William Orbit Mix] (7:01)
  7. Possession [Rabbit in the Moon Mix] (5:53)
  8. Hold On [BT Mix - Edit] (7:43)
  9. Plenty [Fade Mix] (10:23)
Trance in combinatie met mooie vocalen vind ik super. Je hebt al genoeg nummers waarvan de 'beat' lekker klinkt, maar totaal verneukt wordt door al die blije (computer) stemmen er door heen. Dit album is zeker de moeite waard.

avatar van tovenaar
In de tracklist:
Silence

Welke remix staat erop? De Delerium remix, de Tiësto remix of de Airscape remix?

Aan de lengte te zien is het de Dj Tiësto in Search of Sunrise Mix.
Erg vette remix!

Ik had even gekeken.. Michael Woods heeft hem geremixed. Die versie ken ik niet eens . Ik zal de rest even corrigeren. Dit album is opnieuw uitgebracht.

Wait een vraagje,lijkt dit een beetje op Delerium?
Heb zelf het album Poem van hun en daarvan is zowel de "originele versie" cd goed als de remix bonusdisk.

Want dan lijkt mij dit ook wel wat.:)

wait schreef:

Deze remix staat ook op mijn Poem bonusdisk van Delerium,alleen duurt hij daar iets van 9 minuten ofzo.
Deze Michael Woods remix wordt veel gebruikt op Lounge Cd's.

jassonn schreef:

lijkt dit een beetje op Delerium?

Ik heb net die versie even beluisterd, en ik kende hem nog niet. Het album is vrij divers. De remix van 'Fear' klinkt allesbehalve relaxed, maar juist heel snel. Tiësto's versie van 'Sweet Surrender' klinkt weer heel rustig. Maar de plaat die ze trouwens van mij wel in de clubs mogen draaien is de remix van 'Plenty'. Die is echt supergoed. De rest van de nummers vind ik niet zo heel bijzonder. 'Angel' bijvoorbeeld is gewoon een mooi rustig nummer, waar je niet aan moet 'klooien'.

Hij is wel gewoon in NL te koop?

Tracklist nogmaals gewijzigd.

Wel jammer dat de Gabriel & Dresden Anti-Gravity remix van Fallen er niet op staat.