Molest - Milkfish (1996)

Belgiƫ
Label: DieHard

1. Colours of Hate (2:57)
  2. Art of Knowing (3:55)
  7. Crashchords (3:47)
  8. Dig (5:35)
  9. Mouthfeed (3:47)
  10. What's Up (1:00)
Onbegrijpelijk dat er nog geen enkele review van deze CD is geschreven. Het heeft meteen aan dat deze cd redelijk onbekend is, wat heel jammer is, want het hoort bij 1 van de betere metal cd's.

Na 17 jaar nog altijd een plezier om te beluisteren.

'Colours of Hate' heeft destijd wat airplay gekregen op MTV, en is meteen een prachtige opener.

Wat deze CD typeert zijn de vele ritme overgangen binnen de tracks.
Deze zijn ook ten volle terug te vinden in de 8 minuten durende trip die de titelsong 'Milkfish'. Prachtig nummer.

het volgende hoogtepunt komt met 'Sufferage' & 'Crashchords'. 2 Nummers die elkaar mooi in evenwicht houden, waar het laatste terug de typische Molest ritme veranderingen heeft.

Zeker eens de moeite om te ontdekken.

avatar van dv8flow
Wat zittergie schreef! Check it out! 'k heb nog steeds moeite met het vuil Engels, maar ja, neuk die mier. Geweldig album in de traditie van suicidal tendencies