The Babys - The Babys (1976)

Label: Chrysalis

1. Looking for Love (4:49)
  2. If You've Got the Time (2:37)
  3. I Believe in Love (4:20)
  4. Wild Man (3:34)
  5. Laura (5:08)
  6. I Love How You Love Me (2:28)
  7. Rodeo (3:02)
  8. Over and Over (4:53)
  9. Read My Stars (2:49)
  10. Dying Man (6:34)
Goed album van voor dat ze bekend werden met hits als every time I think of you, Isn't it time and piece of the action. Op dit album echte rockers en mooie rustige nummers. Afwisselend. Het begin van het nummer Looking for Love vind ik wel apart/grappig.

avatar van matthijs
track 3 en 10 springen er voor mij echt uit, de rest vind ik wat saai, 13 in een dozijn Dying man zit bijzonder in elkaar!
Had leuk geweest als de hoesfoto uit 1950 ofzo was, toen ze nog echt baby''s waren

Guitars & Wings
Blijft een klasse plaat. Dying man, read my star, wild man, read my stars, rodeo en Looking for love zijn absoluut top. Slappe hap zijn: laura, i believe in love
Die twee suikerzoete hitjes (isn't it time/die andere ?) zijn eigenlijk niet representatief voor deze band.