Threshold - Hypothetical (2001)

Label: Inside Out

1. Light and Space (5:58)
  2. Turn on Tune In (6:12)
  3. The Ravages of Time (10:17)
  4. Sheltering Sky (5:36)
  5. Oceanbound (6:43)
  6. Long Way Home (6:00)
  7. Keep My Head (4:01)
  8. Narcissus (11:14)
  9. Lieflow [Acoustic Version] * (3:29)
avatar van Von Helsing
Ik ben juist een fan van Threshold met Mac achter de microfoon, een prachtige stem had hij.

avatar van MetalMike
Het enthousiasme wat ik had was niet en had niet met een afkeer van de stem van Mac te maken, eerder met de meerwaarde van het geluid van Wilson zelf en met het avontuur in de muziek met hem erbij.
Ik heb de Clone tour mogen meemaken en ik genoot van Mac, net als ik genoot met hem op die cd. Net als dat ik meteen Morgan apprecieerde, had ik dat ook met Mac. De 1ste 4 cd's waren parels voor mij, waarbij ik zelfs de 3e (met Wilson) de mindere vind.
Daarna werd het voor mij gewoon minder, totdat Wilson terugkeerde, avontuur was ook weer terug voor mijn gevoel, de band kreeg een boost. Maar ik ga de paar laatste met Mac binnenkort weer eens beluisteren.

Leonidas5
Fenomenale plaat. Wat een topalbum. Progmetal van het aller aller aller hoogste niveau. Een geweldige collectie zeer krachtige songs met een prachtige flow. Beter wordt het niet in dit genre. Deze allerbeste plaat van Treshold blaast alle concurrentie incl DT omver. Wat een belevenis deze plaat. 5 sterren

avatar van vielip
Toeval of niet maar deze vanochtend weer eens gedraaid. En inderdaad, veel beter gaat het in dit genre niet worden is ook mijn oordeel. Geen moment dat het inzakt. Van begin tot eind een betoverende rit. R.I.P. Mac

5 sterren. Of had ik dat al gezegd