Irish Coffee - Irish Coffee 2 (2004)

Belgiƫ
Label: Fuzzy

1. Coloured Land (3:21)
  2. Brand New Day (3:39)
  3. Apocalypse (4:32)
  4. Bright Lights (4:53)
  5. Ain't Takin' No More (3:58)
  6. Lovely Lisa (3:25)
  7. Your Love (4:32)
  8. Dark Clouds (4:02)
  9. I'm Lost (5:08)
avatar van RockAround
In 2004 was de allerbeste Belgische band uit de wereldgeschiedenis weer even terug. Niet dat ze een hit hadden of zo, maar ze maakten een nieuw album, 32 jaar na hun meesterlijke debuut 'Irish Coffee' uit '72. Overheerlijke rock (hardrock/bluesrock) zoals die al jaren niet meer wordt gemaakt. Meesterlijke gitaar, hun typische orgelgeluiden en William Souffreau's dijk van een stem maakten ook van dit album een must hear. Helaas heb ik ook deze cd nog nergens kunnen vinden, maar op YouTube en op Myspace zijn de tracks te beluisteren.
Een schitterende band, die helaas compleet vergeten wordt. Hier kan ik uren naar luisteren.

avatar van Alicia
Allemachtig! Een nostalgisch mooi album met práchtige liedjes. Heerlijke muziek!
*zoekt naar nog meer superlatieven*

avatar van Leeds
Alicia schreef:
*zoekt naar nog meer superlatieven*

Ik heb onlangs When the Owl Cries toegevoegd. Nog zo'n voltreffer van de Souff!!!