Kinderen voor Kinderen - Kinderen voor Kinderen 8 (1987)

Label: VARAgram

1. Kinderen voor Kinderen 8 (1:59)
  2. Ik Trek Me Terug op het Toilet (3:07)
  3. Goochelaar (2:18)
  4. In de Soep (3:00)
  5. Klassiek (1:46)
  6. Wat Je Niet Ziet Bestaat Niet (2:12)
  7. Vakantieliefde (2:14)
  8. Heb Jij 'T Al (2:02)
  9. Moeders Wil Is Wet (3:16)

met Ron Brandsteder

10. Miepie (2:33)
  11. Wat Ik Worden Wil (2:11)
  12. Ik Ben Zo'n Kind (2:59)
  13. Eén Been op de Stoep (3:04)
  14. Hij (3:02)
  15. Verkleden (2:36)
avatar van Madjack71
Niet zo'n heel gedenkwaardig album. Ik trek me terug....is nog wel aardig, geschreven door Henk & Henk. In de soep en m.n Moeders wil is wet, is wel leuk en herkenbaar, althans bij ons in de keuken dan heh. Als laatste is ook nog Een been op de stoep een nummer dat goed naar voren komt. De rest gaat wat onder is hoge kopstemmetjes en geneuzel dat al eerder en beter is gedaan.

avatar van vincentcorjanus
Als jong Vincentje veel geluisterd nou is het niet meer waard dan *2.0

avatar van Peter1234
Ik ben de laatste tijd weer naar nummers van Kinderen voor Kinderen aan het luisteren.
Ook nummers die op deze album staan.
Ik vind persoonlijk Moeders wil is wet natuurlijk een leuk nummer met Ron Brandsteder.
Maar ik vind Miepie ook heel mooi gezongen. De stem vind ik erg goed en dan gaat het ook nog over een kat en katten zijn mijn favoriete dieren.

avatar van Supersid
Nummer 2 is wél voor misverstanden vatbaar