Atomic Kitten - Ladies Night (2003)

Label: Virgin

1. Ladies Night (3:08)

met Kool & The Gang

2. Be with You (3:38)
  3. Don't Go Breaking My Heart (3:43)
  4. If You Come to Me (3:46)
  5. Believer (3:46)
  6. Everything Goes Around (3:06)
  7. Somebody Like You (3:56)
  8. Nothing in the World (3:58)
  9. Always Be My Baby (3:20)
  10. I Won't Be There (3:52)
  11. Never Get over You (3:56)
  12. Don't You Know (3:24)
  13. Loving You (3:11)
  14. Don't Let Me Down (3:40)
  15. Someone Like Me (2:07)

Net zo'n heerlijke album als Feels so Good

avatar van Wib0__
Nee

2,0 , Someone Like Me, das t eerste nummer dat nog wel aardig is..

avatar van Waste Management
Nothing in the World en Someone Like Me zijn prachtige ballads. De rest is niks aan

avatar van Waste Management
Ex-Atomic Kitten Jenny Frost schreefde de coolste nummers voor de groep.
Zoals: Baby Don't U Hurt Me, So Hot, Don't Go Breaking My Heart, Everything Goes Around, Don't Let Me Down, Good Times (Japanse Bonus Track op het Ladies Night album) en Wild (B-side van Someone Like Me/Right Now 2004).

avatar van MIAB
Het 3e en tevens laatste album. Zonde! Maar toch laten 3 leuke albums achter, waarvan deze wel de minste is. 3,5*

Ladies Night (3:08) --- 3,5
Loving You (3:11) --- 3,5
Don't Let Me Down (3:40) --- 3,0
Someone Like Me (2:07) --- 3,5

avatar van MetalMike
Kon vroeger dit type meidenbands niet uitstaan, tegenwoordig geniet ik er heel erg en veelvuldig van. En Atomic Kitten springt er toch wel bovenuit voor mij. 'Tuurlijk het is allemaal heel glad en binnen de lijntjes, maar dat maakt het niet minder genietbaar. Misschien ook wel de meest tamme cd van de dames, maar daar is an sich ook niets mis mee. De nummers en de uitvoeringen is waar het om gaat... en dat is weer puike in orde!
Top nummers als "Believer" (absolute favoriet ook), "Everything Goes Around", "Nothing in the World", de meiden zingen het geweldig. En niet alleen door hun fantastische samenzang, solo klinken ze ook goed en ze zijn herkenbaar aan hun eigen geluid. Ook belangrijk.
70'Ties Disco komt hier best vaak voorbij, niet alleen middels de cover van K&TG, misschien wel het minste nummer op de cd, ook in bv "Somebody Like You" en bv "Don't Go Breaking My Heart".
Ik moet bekennen, ik ben een echte en flinke Atomic Kitten fan geworden! Daar is zeker ook het laatste nummer "Someone Like Me" debet aan, vreselijk mooi!