Trevor Rabin - National Treasure (2004)

Score
Label: Walt Disney

1. National Treasure Suite (3:18)
  2. Ben (4:04)
  3. Finding Charlotte (1:05)
  4. Library of Congress (2:27)
  5. Preparation Montage (4:54)
  6. Arrival at National Archives (1:55)
  7. The Chase (4:23)
  8. Declaration of Independence (1:44)
  9. Foot Chase (3:35)
  10. Spectacle Discovery (3:18)
  11. Interrogation (4:30)
  12. Treasure (3:38)
erg goede score vind ik, zet een goede sfeer neer in de film.

neo
Dat zal zeer zeker. Maar gezien Rabin's verleden als componist zal de echte kwaliteit wel ontbreken

avatar van JohnWilliams
Vind ik juist niet, prachtige Score van Rabin, zeker de moeite waard om naar te luisteren.

neo
Ik zie zijn muziek meer als de films zelf; veel zijn erg vermakelijk en soms vermaak van de bovenste plank, maar echte diepgang bespeur ik nooit.

avatar van JohnWilliams
Ja daar heb je (weer) een punt, Rabin is niet echt van de diepgang in nummers. Wel houd hij van snelle nummers te maken.

is een hele mooie soundtrack. en goede nummers.

Soundtracks met spanningopbouw vind ik altijd heerlijk. En tja, dan zit je bij deze score gewoon goed. Van mij krijgt deze ook 4 sterren, vooral om zijn originaliteit. Bij National Treasure denk ik altijd meteen aan de muziek die Trevor gemaakt heeft.